Webinaarikalenteriin

Miten rakennetaan tunteita herättävä digitaalinen asiakaskokemus

06.10.2022 14:00 - 15:00

Tervetuloa webinaariin: Lempeä ja Pokkaa – miten rakennetaan tunteita herättävä digitaalinen asiakaskokemus?

Riippumatta toimialasta asiakkaan kohtaaminen on siirtynyt koko ajan enemmän digitaalisiin kanaviin. Katoavatko samalla tunteita herättävät kohtaamiset? Webinaarissa kuulet arjen esimerkkejä miten esimerkiksi chatin, viestien, appin ja puheluiden välityksellä synnytetään mieleenpainuvia digitaalisia tunnekokemuksia toimialalla, joissa asiakas on lähtökohtaisesti yhteydessä huolen tai ongelman vuoksi.


Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu ASIAKASPALVELUVIIKKOON!

Webinaariasiantuntijat

Timo Lappi, Heltin toimitusjohtaja

Vastaan Heltin strategiasta, kulttuurista ja johtamisjärjestelmästä, eli siitä että me kaikki helttiäiset kuljemme samaan suuntaan.

Tanja Kyyhkynen, Heltin ajatustyöläisiin erikoistuneen työterveyden sairaanhoitajien valkku

Vastaan Heltin työterveyden jäsenten, eli palveluitamme käyttävien, ensikontakteista ja innostun asiakaskohtaamisista!

Tiedustelut

Timo Keinänen, Wave: timo.keinanen(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

katsoaksesi webinaarin tallenteen.
Miten rakennetaan tunteita herättävä digitaalinen asiakaskokemus
06.10.2022 14:00 - 15:00

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
-