Tervetuloa Yhteys 2020 -asiakaspalvelukonferenssiin!
Tapahtuman puheenvuorojen tallenteet ovat katseltavissa ostamalla Jälkitallenteet -paketin! Paketti sisältää myös esitysmateriaalit, siltä osin kun puhujat ovat sallineet niiden julkaisun. Materiaaliarkiston käytölle ei ole aikarajaa.
***
Tiedote 17.9.2020: Olemme seuranneet tiiviisti koronatilanteen kehitystä ja pitkän harkinnan jälkeen päättäneet muuttaa tapahtuman kokonaan online-muotoon. Tapahtuma järjestetään tiistaina 10.11.2020 verkossa, julkaistun ohjelman mukaisesti ja päättyy henkilökilpailuiden voittajien palkitsemiseen. Kaikki lipun ostaneet on kontaktoitu muutoksesta sähköpostitse. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina.
Yhteys 2020 on tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.
Vuoden 2020 teemana on Palvelu 360° ja teemaa syventää AAA – Arvo, Asiakaspito & Asiakaspolku! Lähdemme huolehtimaan asiakkaasta palvelun kaikissa vaiheissa etsimällä arvon muodostumisen elementtejä. Voitelemme asiakaspalvelutiimin sukset asiakaspitoa silmällä pitäen ja tähtäämme siihen, etteivät sukset mene asiakaspolulla ristiin. Lisäksi poimimme vinkit, miten kommunikointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa hoidetaan sujuvasti.
Yksi päivä, 14 puheenvuoroa
Monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Tapahtumalounaat tarjoaa Foodora
Online-tapahtumaliput sisältävät 30 euron Foodora-lahjakortin, jonka ohjeet toimitetaan tapahtumapäivää edeltävänä perjantaina.
Verkostoidu ja vaihda kuulumisia digibaarissa!
Tapahtumavieraiden ja kumppaneiden virtuaalinen taukotila Yhteydessä on digibaari! Digibaarissa voi nauttia kupin virtuaalikahvia tai lasin virtuaalikuohuvaa eri teemaisissa huoneissa ja kommunikoida muiden kanssa videoyhteydellä.
Voittajajulkistukset asiakaspalvelukilpailuissa
Yhteys-konferenssissa julkistamme perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat ja kuulemme voittajayksiköiden tarinat.
Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi
Tunnelmia viime vuoden konferenssista
Puhujat
Pekka Hyysalo
FightBack
Head of Sales
Fredrik Lemming
Telia Finland Oyj
Director of Pre Sales International market
Ed Creasey
Calabrio
Tutkimuskonsultti
Petteri Halmela
Innolink Group Oy
training and coaching specialist
Annakaisa Helenius
Posti Oy
Asiakaskokemusjohtaja
Tomi Kouva
Tradenomit
Kirsti Laasio
B2B asiakaskokemus
COO
Ville Mikkonen
QualityDesk
Petri Munkki
Funnel Oy
Operatiivinen johtaja
Petteri Niemi
02 Taksi
Kumppanuuspäällikkö
Jaana Rantamäki
020202 Palvelut Oy
Senior Lean Expert
Kaisa Salmitaival
S-Pankki
CEO & Founder
Simo Sorsakivi
Inscripta
AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions
Kia Tolppanen
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelupäällikkö
Mari Viljanen-Peuraniemi
Satakunnan hyvinvointialue
toimitusjohtaja
Riikka Wulff
Pentik Oy
Ilkka Kivikäs
Printcom
Operations Manager
Ville Nuutinen
Fortum
Head of Service Desk
Topi Rytkönen
Telia Inmics-Nebula Oy
Reetta Vuorela
Fortum Asiakaspalvelu Oy
Ohjelma 10.11.2020
Hinnat
Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.Kumppanit
Haluatko mukaan kumppaniksi?
Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.
Kumppanuuspaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Timo Keinäseltä timo.keinanen@wakaru.fi