Tervetuloa asiakaspalvelukonferenssiin Yhteys 2019!
Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Yhteys järjestetään 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siivessä. Tämän vuoden Yhteydessä keskitytään asiakaspalvelun nykytilaan ja digitalisaation tuomiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
Kaksi päivää, yli 20 puheenvuoroa Tänäkin vuonna ohjelmassa on luvassa monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Voittajajulkistus Yhteys-konferenssissa julkistetaan perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat. Osana konferenssiohjelmaa kuulemme voittajayksiköiden tarinat.
Liput ovat nyt myynnissä! Wave asiakaspalveluverkston jäsenenä saat liput vieläkin edullisemmin. Voit tarkistaa Waven sivuilta, onko yrityksesi jo jäsen.
Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi
Tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille!
- Oli aivan mahtava avaus päivään. Mielenkiintoinen yritys, aihe ja esiintyjä. Tätä odotin enkä pettynyt, vaan sain enemmän kuin toivoin!
- Oikein hyvä ja inspiroiva puhe! Sai miettimään, miten voisi vielä sparrata oman tiimin ryhmähenkeä entisestään.
- Uskomattoman mielenkiintoinen puheenvuoro. Vastuullinen toimija ja monessa suhteessa edelläkävijä. Respect!
Ilmianna huippukollega!
Ilmoita hänet mukaan Yhteyden henkilökisaan ja perustele, miksi hänet tulisi valita Vuoden palveluesimieheksi tai Vuoden palveluasiantuntijaksi. Parhaat palkitaan Yhteydessä. Osallistuminen kisaan on maksutonta. Lähetä perustelusi 1.8.2019 mennessä: wave@wakaru.fi
Puhujat
valtiot Tri Professor of Practice
Pekka Mattila
Aalto-korkeakoulusäätiö sr
olympiapikaluistelija, yrittäjäsparraaja
Mika Poutala
Driim
EVP Online
Paula Kujansivu
Alko Oy
Toimitusjohtaja
Antti Merilehto
AI Strategy Company
Chief Product Officer
Peter Schneider
Efecte Plc
Senior Consultant
Lari Peltoniemi
Wakaru Oy
Viestintä- ja markkinointipäällikkö
Mia Miettinen
Riihimäen kaupunki
AI Supervisor
Maaret Räikkönen
Boost.ai
Tutkimusjohtaja
Heli Koivu
Informatum Research Oy
Partneri
Saara Kinnunen
Informatum Research Oy
KTM hallituksen puheenjohtaja
Jukka Rastas
Palvelu Plus Oy
Tiimipäällikkö
Eeva Kosonen
YTK Työttömyyskassa
Head of Channel Development
Ari-Pekka Hietala
iLOQ Oy
Business Development Manager
Jarno Pihlava
Advania Finland Oy
Chief Experience Officer
Matti Toivonen
Front AI Oy
Kehittämispäällikkö
Jenni Holmen
Turva Keskinäinen vakuutusyhtiö
Head of Service Center, Finland
Anne Räsänen
Barona Solutions Oy
Lehtori
Meri Vehkaperä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu oy
Asiakaspalveluarkkitehti
Arto Koponen
First Goal Oy
Service Manager
Markku Vihavainen
Fortum Oyj
Toimitusjohtaja Startup-yrittäjä
Jaana Komscha-Härkönen
Breaks Finland Oy
CEO
Johannes Karjula
Trustmary Group
Senior Lean Expert
Kaisa Salmitaival
S-Pankki
Valmentaja, oppimisen johtaja
Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
Business Manager
Marko Rantanen
Digia Oyj
osastopäällikkö
Max Rönnberg
Eläketurvakeskus
Palvelujohtaja
Aarne Haaranen
Netox Oy
Ohjelma 26.8.2019
Ohjelma 27.8.2019
Hinnat
Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.Kumppaniksi?
Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Konferenssin kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia.
Kumppanuudet jakautuvat 3 kategoriaan: Kulta, Hopea ja Pronssi. Ne sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä, lippuja osastohenkilökunnalle ja kutsuvieraslippuja.
Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Petri Kultarannalta petri.kultaranta@wakaru.fi.