Yhteys 2018

Kiitos kaikille osallistujille! Yhteys 2019 järjestetään 26.-27.8.2019. Pääset tapahtuman sivuille tästä.

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. 

Ohjelmassa mukana monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat. Luvassa myös uusi estradi - enemmän osallistujia, esityksiä ja yhteistyökumppaneita! Yhteys 2018 on suunnattu asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center - ja service desk -toimintojen kehittäjille. 

Tapahtumapaikkana 5.-6.9.2018 on Helsingin Messukeskus (Messukeskus Siipi). Tervetuloa ilmoittautumaan Yhteys 2018 -konferenssiin!

Osallistumishinnat, ryhmäpaketit ja ilmoittautuminen

Osallistumiskategoria Normaalihinta  Wave-jäsen    
Yksi henkilö, 2 päivää 1490 /hlö 1390 /hlö    
Yksi henkilö, 1 päivä 920 /hlö 890 /hlö    
Kolmen (3) hengen ryhmä 1190 /hlö 990 /hlö    
Neljän (4) hengen ryhmä 1110 /hlö 950 /hlö    
Viiden (5) hengen ryhmä 1020 /hlö 910 /hlö    

Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

Ryhmäilmoittautuminen: Mikäli organisaatiostasi on tulossa tapahtumaan vähintään 3 henkilöä, kannattaa ehdottomasti ilmoittaa osallistujat ryhmänä, koska silloin osallistuminen on edullisempaa. Katso ryhmähinnat ja ilmoittaudu mukaan. Wave-jäsenhinnat päivittyvät ostoskorissa. Lisätiedot ryhmäpaketeista: katri@wakaru.fi. Ryhmäosallistuminen oikeuttaa kahden (2) päivän osallistumiseen Yhteys 2018 -konferenssiin. 

Wave-verkoston jäsenyritykset (Wakaru asiakaspalveluverkosto) pääsevät mukaan alennettuun jäsenhintaan. HUOM! Jäsenhinnat päivittyvät ryhmäpäkettien osalta ostoskorissa, kun olet kirjautuneena organisaatiosi sähköpostilla. Lue lisää ja tarkista jäsenyytesi TÄÄLTÄ. Wave-asiakaspalveluverkostoon liittyvät tiedustelut: wave@wakaru.fi

Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit ja ohjelman mukaiset tarjoilut sekä ensimmäisenä tapahtumapäivänä myös iltatilaisuuden. 

Ohjelma 5.-6.9.2018

Yhteys-konferenssin ohjelma sisältää mm. 5 keynote-puheenvuoroa, 14 puhujaa ja verkostoitumista. Kokonaisuudessaan tapahtuman ohjelma on nähtävissä noin kuukautta ennen tapahtumaa. Katso tarkemmat kuvaukset puheenvuoroista ja puhujista tästä

 

Katso videolta viime vuoden tunnelmia!


Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeudet ohjelmamuutoksiin. 

Kumppaniksi Yhteys-konferenssiin? 

Kumppaneille tapahtuma tarjoaa aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia ja vahvistaa yrityskuvaansa. Kysy lisää kumppanuuksista: petri.kultaranta@wakaru.fi

Vuoden palveluesimies ja Vuoden palveluasiantuntija -kisat ovat käynnissä!

Ilmianna huippukollega! Ilmoita hänet mukaan Yhteyden henkilökisaan ja perustele, miksi hänet tulisi valita Vuoden palveluesimieheksi tai Vuoden palveluasiantuntijaksi. Parhaat palkitaan Yhteydessä. Osallistuminen kisaan on maksutonta. Lähetä perustelusi 24.8.2018 mennessä: wave@wakaru.fi

Yhteys 2018
5.9.2018


Lisätietoja
katri.heikkinen@wakaru.fi
0447066667

Järjestäjät


KUMPPANIT

Ohjelma 5.9.2018

SALI 1
SALI 2
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus
(Sali 1)
09:10 - 09:55
Keynote 1: Matkalla mestariksi – ryhmähenki, tavoitteet ja huipputiimi!
Valmentaja Jukka Jalonen
---
(Sali 1)
09:55 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:40
Vuoden Contact Center 2018 - voittajapuheenvuoro: Alma Consumer, asiakaspalvelu
Valmentaja, oppimisen johtaja Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
Asiakaspalvelupäällikkö Jari Toivonen
Sanoma Media Finland Oy
(Sali 1)
10:40 - 10:55
Tauko
10:55 - 11:35
Mikä auttaa, kun asiakasmäärä kasvaa hetkessä satoja prosentteja?
Asiakkuusjohtaja Harriet Mallenius
Maahanmuuttovirasto
(Sali 1)
Vuorovaikutuksen vahvistaminen asiakasrajapinnassa
Toimitusjohtaja Olli Vainio
Voimisto Oy
(Sali 2)
11:35 - 12:35
Lounas
12:35 - 13:15
Contact Centerin johtaminen ilman esimiehiä
Business Coach Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Muutosvalmentaja Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
(Sali 1)
Onko asiakaskokemuksesi rakennettu kestävälle pohjalle, vai puhkuuko iso paha asiakas sen nurin?
Sales & Marketing Director Minna Ruusuvuori
Solteq Oyj
(Sali 2)
13:15 - 13:30
Tauko
13:30 - 14:10
Digitalisaatio saapui, pysyitkö kelkassa?
Founding Partner Laura Paloposki
White Hat
(Sali 1)
Contact centerin tehokas resursointi ja visuaalisen palveluvalikon mahdollisuudet
Resource Forecast Specialist Jesse Huovinen
Lowell Suomi Oy
(Sali 2)
14:10 - 14:30
Tauko
14:30 - 15:10
Kivijalasta pilveen – Kuinka viedään kotimainen, laadukas brändi verkkoon onnistuneesti?
Markkinointipäällikkö Päivi Halonen
Veljekset Halonen Oy
HRDM Johanna Kemppinen
Valio Oy
(Sali 1)
Häiriön- ja ongelmanhallinnan simulaatiokoulutus – Tilanteiden hallinnasta ratkaisuihin
Executive Consultant Jani Iivonen
Wakaru
(Sali 2)
15:10 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Keynote 2: Johda tunteita - menesty työelämässä
Tunnekouluttaja & kirjailija Camilla Tuominen
Emotion Tracker
(Sali 1)
16:00 - 16:10
Henkilökisojen voittajajulkistus ja palkitseminen
(Sali 1)
16:15 - 18:30
Keskustelua ja verkostoitumista – kevyen cocktailin merkeissä

Ohjelma 6.9.2018

SALI 1
SALI 2
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:05
Päivän aloitus
(Sali 1)
09:05 - 09:50
Keynote 3: Kolmannen asteen asiakasyhteys
Toimitusjohtaja Tommi Tervanen
Kotipizza Group
(Sali 1)
09:50 - 10:05
Kahvitauko
10:05 - 10:50
Vuoden Service Desk 2018 - voittajapuheenvuoro: Inmics Oy
Valmentaja & konsultti Liisa Torkkeli
Toiminimi Liisa Torkkeli
Kehitysjohtaja Antti Toivonen
Telia Inmics-Nebula Oy
(Sali 1)
10:50 - 11:10
Kahvitauko
11:10 - 11:55
Verkkopalveluiden asiakastuki – monikanavaista tukea vai hyvin toimiva kanava käyttäjille?
Head of Customer Service Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland Oy
(Sali 1)
SD for SD eli palvelumuotoilu Service Deskin menestyksen kirittäjänä
Maria Wan
Contribyte Oy
(Sali 2)
11:55 - 12:55
Lounas
12:55 - 13:40
Keynote 4: The 9 best practices of a high performing service desk
Chief Value & Innovation Officer David Wright
Service Desk Institute
(Sali 1)
13:40 - 14:00
Kahvitauko
14:00 - 14:45
Tunne ratkaisee millainen muistijälki asiakaskokemuksesta jää - siksi sitä kannattaa myös mitata
Asiakaskokemus konsultti Minna Killström
Futurelab Finland
(Sali 1)
Koneoppimisen hyödyntäminen palvelukeskuksen palveluprosessissa – case asiakaspalvelu
Kehitysjohtaja Esa Sairanen
Sarastia Oy
(Sali 2)
14:45 - 15:00
Kahvitauko
15:00 - 15:50
Keynote 5: Onnistumisen muskelin kasvattaminen - parasta peliin puristamatta
Onnistumisen asiantuntija Aleksi Litovaara
Laidback Productions Ltd
(Sali 1)
15:50 - 16:00
Konferenssin päätös
(Sali 1)

Keynote puhujat

Jukka Jalonen
---
Aleksi Litovaara
Laidback Productions Ltd
Tommi Tervanen
Kotipizza Group
Camilla Tuominen
Emotion Tracker
David Wright
Service Desk Institute

Puhujat

Kirsi Eklund
Sanoma Media Finland Oy
Päivi Halonen
Veljekset Halonen Oy
Jesse Huovinen
Lowell Suomi Oy
Jani Iivonen
Wakaru
Johanna Kemppinen
Valio Oy
Minna Killström
Futurelab Finland
Sampsa Korkiakoski
Telia Finland Oyj
Harriet Mallenius
Maahanmuuttovirasto
Laura Paloposki
White Hat
Minna Ruusuvuori
Solteq Oyj
Esa Sairanen
Sarastia Oy
Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
Nina Stellberg
Telia Finland Oyj
Antti Toivonen
Telia Inmics-Nebula Oy
Jari Toivonen
Sanoma Media Finland Oy
Liisa Torkkeli
Olli Vainio
Voimisto Oy
Maria Wan
Contribyte Oy

Hinnat

Yhteys 2018
Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan suljettu
Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä katri@wakaru.fi tai Katri Heikkinen p. +358 44 706 66 67. 

Tapahtumapaikka

Messukeskus, Siipi, Helsinki

Messuaukio 1
00520 Helsinki