Yhteys 2017

YHTEYS täyttää 20 vuotta! Ytimessä tänä vuonna on asiakaskokemuksen parantaminen kommunikaation kautta ja uusiin tilanteisiin mukautuminen. Tänäkin vuonna mukana on monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!

Pääpuheenvuorot: Suvi Uski on sosiaalisen median tutkija ja sosiaalipsykologian tohtori. Uski avaa keynote-puheenvuorossaan ihmisen käyttäytymisen saloja: miten digitalisaation myötä asiakaspalvelun rooli liiketoiminnassa tulee yhä keskeisemmäksi ja siitä, kuinka tätä avautuvaa mahdollisuutta voidaan hyödyntää liiketoiminnnan kehittämisessä. Petri "Paavo" Väyrynen nostaa jalustalle asiakkaan ajan arvokkuuden ja havainnollistaa yleisöä osallistavien harjoitusten avulla, miten asiakkaan aika huomioidaan jatkossa paremmin LEAN-ajattelun ja konkreettisten työkalujen avulla. Ohjelmistorobotiikkaa kehittävä Merja Fischer pureutuu työelämän murrokseen ja siihen, miten robotiikka muuttaa osaamistarpeita. Merjan puheenvuoro yhdistelee kansainvälistä työelämätutkimusta ja hänen omia kokemuksiaan henkilöstön voimaannuttamisesta muutoksen keskellä.

Kaksi päivää, yli 20 puheenvuoroa sisältää muun muassa seuraavat caset:

  • Asiakaspalvelun monikanavaisuus – caset 3 Step IT & Telia Company
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen – caset Microsoft & DNA
  • Palvelujohtaminen ja palvelukokemus – caset Enfo & HSY
  • Lean – caset Sanoma & Aalto yliopisto
  • Digitalisaatio – case 6Aika
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen - case mySafety Oy
  • Vuoden voittajapuheenvuorot – case Vuoden Service Desk & Vuoden Contact Center

Kenelle? Konferenssi on suunnattu asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center - ja service desk -toimintojen kehittäjille. 
Kysy ryhmätarjousta: wave@wakaru.fi. Waven jäsenyritykset pääsevät mukaan alennettuun hintaan. Tarkista jäsenyytesi täältä.

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia. 

Yhteys 2017
6.9.2017


Lisätietoja
jani.iivonen@wakaru.fi
+358407449641

Järjestäjät


KUMPPANIT

Ohjelma 6.9.2017

KOMMUNIKAATIO
KEHITTÄMINEN
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:15
Konferenssin avaus, Vuoden Service Deskin ja Vuoden Contact Centerin julkistaminen
Executive Consultant Jani Iivonen
Wakaru
()
09:15 - 10:00
Kohtaamisia ja eroja - Kuinka paljon tyytymätöntä asiakasta voi ymmärtää?
Sometohtori / Sosiaalisen median tutkija / Toimitusjohtaja Suvi Uski
---
()
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 11:00
Proaktiivisuutta palveluiden johtamiseen!
Business Director Minna Nousiainen
Elisa Oyj
(Sali 1)
Kohti wow-fiilistä
CEO Jani Palmu
Justin Group Oy
(Sali 2)
11:00 - 11:15
Tauko
11:15 - 12:00
Monikanavaisen asiakaspalvelun haasteet
Customer Operations Director Johanna Puro-Grönblom
3stepIT Oy
(Sali 1)
Kerralla kuntoon – kuinka OPn asiakaspalvelu on tässä onnistunut ja miten se tehtiin
Pekka Lensu
OP Ryhmäpalvelut
(Sali 2)
12:00 - 12:50
Lounas
12:50 - 13:30
”Tämä pitää ottaa tosissaan!” ja muita kommentteja. Case HSY ASKO: yhtenäinen palvelukokemus HSY:n asiakaskohtaamisissa.
Tutkimusjohtaja Heli Koivu
Informatum Research Oy
asiakaspalvelujohtaja Tuija Loppi-Hakamäki
HSY
(Sali 1)
Ryhmän kehityksen vaiheet
Coach & Trainer, Supervisor Henna Hyttinen
hennahyttinen.fi
(Sali 2)
13:30 - 13:45
Tauko
13:45 - 14:25
Some ja asiakaskokemuksen rikastaminen; datan hyödyntäminen ennusteissa, ehdotuksissa ja suosituksissa
Maria Fonsell
Microsoft
(Sali 1)
Tietosuoja-asetus (GDPR) asiakaspalvelun näkökulmasta
Sini Mickelsson
Privaon Oy
(Sali 2)
14:25 - 14:35
Tauko
14:35 - 15:10
Vuoden Service Desk 2017 esittäytyy
(Sali 1)
Vuoden Contact Center 2017 esittäytyy
(Sali 2)
15:10 - 15:15
Siirtyminen
15:15 - 16:00
CX in the digital age
Richard McCrossan
Genesys Telecommunication Laboratories
()
16:00 - 16:15
Vuoden henkilökisojen 2017 voittajien palkitseminen
()
16:15 - 19:00
Juhlistetaan Yhteys konferenssin 20 vuotta! Pientä syötävää, juomaa ja Stand-Up show Simo Takanen&Heikki Vilja!

Ohjelma 7.9.2017

KOMMUNIKAATIO
KEHITTÄMINEN
08:00 - 09:00
Aamukahvi
09:00 - 09:05
Konferenssipäivän avaus
()
09:05 - 09:50
Asiakkaan arvoton aika
Founder Petri Väyrynen
Wakaru Oy
()
09:50 - 10:05
Tauko
10:05 - 10:45
Asiakaspalvelu sosiaalisen median DNA:ssa
Jukka Sinda
DNA Oyj
(Sali 1)
Kuinka osallistaa koko organisaatio asiakaskokemuksen kehittämiseen? Case mySafety Oy
Kati Stolt
True Hearts
(Sali 2)
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 12:00
RPA:n hyödyntäminen asiakaspalveluympäristöissä & koneoppimisen ensimmäiset askeleet
Senior Business Designer Tomi Korpaeus
Provad
(Sali 1)
Lean - nopea ja kevyt kuluttajavetoinen kehittäminen
Head of Digital Toni Laturi
Sanoma Oyj
(Sali 2)
12:00 - 13:00
Lounas
13:00 - 13:45
6Aika-kokeilujen tuloksia: Digitaalisten asiointipalvelujen tuki asiakkaille
Marke Kaukonen
Espoon kaupunki
Aija Paige
Espoon kaupunki
(Sali 1)
Palvelunhallinnan laajentaminen, Onnistuuko copy-paste?
- Martti Rahkila
Aalto-korkeakoulusäätiö sr
(Sali 2)
13:45 - 14:00
Tauko
14:00 - 14:45
Monikanavainen asiakaspalvelu - matkalla saumattomaan asiakaskokemukseen
ICT Arkkitehti Tapio Jakola
Telia Finland Oyj
(Sali 1)
Asiakaspalvelu 3.1 - vastaa oikealla kompetenssilla
Valmentaja, oppimisen johtaja Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
(Sali 2)
14:45 - 15:00
Tauko
15:00 - 15:50
Työelämä murroksessa - Miten digitalisaatio ja robotiikka muuttaa osaamistarpeita ?
Director, Robotics and SSC Merja Fischer
---
()
15:50 - 16:00
Konferenssin päätös
()

Keynote puhujat

Merja Fischer
---
Richard McCrossan
Genesys Telecommunication Laboratories
Suvi Uski
---
Petri Väyrynen
Wakaru Oy

Puhujat

Maria Fonsell
Microsoft
Henna Hyttinen
hennahyttinen.fi
Jani Iivonen
Wakaru
Tapio Jakola
Telia Finland Oyj
Marke Kaukonen
Espoon kaupunki
Heli Koivu
Informatum Research Oy
Tomi Korpaeus
Provad
Toni Laturi
Sanoma Oyj
Pekka Lensu
OP Ryhmäpalvelut
Tuija Loppi-Hakamäki
HSY
Sini Mickelsson
Privaon Oy
Minna Nousiainen
Elisa Oyj
Aija Paige
Espoon kaupunki
Jani Palmu
Justin Group Oy
Johanna Puro-Grönblom
3stepIT Oy
Martti Rahkila
Aalto-korkeakoulusäätiö sr
Jukka Sinda
DNA Oyj
Elina Soukola
Kehittämistoimisto Prakto Oy
Kati Stolt
True Hearts

Hinnat

Yhteys 2017
Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan suljettu
Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä tapahtumat@wakaru.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Tapahtumapaikka

Scandic Park, Helsinki


Helsinki