YHTEYS täyttää 20 vuotta! Ytimessä tänä vuonna on asiakaskokemuksen parantaminen kommunikaation kautta ja uusiin tilanteisiin mukautuminen. Tänäkin vuonna mukana on monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Pääpuheenvuorot: Suvi Uski on sosiaalisen median tutkija ja sosiaalipsykologian tohtori. Uski avaa keynote-puheenvuorossaan ihmisen käyttäytymisen saloja: miten digitalisaation myötä asiakaspalvelun rooli liiketoiminnassa tulee yhä keskeisemmäksi ja siitä, kuinka tätä avautuvaa mahdollisuutta voidaan hyödyntää liiketoiminnnan kehittämisessä. Petri "Paavo" Väyrynen nostaa jalustalle asiakkaan ajan arvokkuuden ja havainnollistaa yleisöä osallistavien harjoitusten avulla, miten asiakkaan aika huomioidaan jatkossa paremmin LEAN-ajattelun ja konkreettisten työkalujen avulla. Ohjelmistorobotiikkaa kehittävä Merja Fischer pureutuu työelämän murrokseen ja siihen, miten robotiikka muuttaa osaamistarpeita. Merjan puheenvuoro yhdistelee kansainvälistä työelämätutkimusta ja hänen omia kokemuksiaan henkilöstön voimaannuttamisesta muutoksen keskellä.
Kaksi päivää, yli 20 puheenvuoroa sisältää muun muassa seuraavat caset:
Kenelle? Konferenssi on suunnattu asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center - ja service desk -toimintojen kehittäjille.
Kysy ryhmätarjousta: wave@wakaru.fi. Waven jäsenyritykset pääsevät mukaan alennettuun hintaan. Tarkista jäsenyytesi täältä.
Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia.
Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä tapahtumat@wakaru.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.