Lämpimästi tervetuloa verkostoitumaan ja keskustelemaan asiakaspalvelun aiheiden pariin!
Iltapäivän ohjelmaa vietetään asiakaspalvelun teemojen parissa. Tilaisuus on maksuton ja se järjestetään Helsingissä Messukeskuksessa. Tilaisuuden juontaa Timo Keinänen. Tule mukaan verkostoitumaan asiakaspalvelun osaajien kanssa!
Ohjelma
• 14.00 Tervetuloa & tutustuminen
Timo Keinänen, valmentaja, Wave
• 14.15 Vakuuttavuus ja vaikuttavuus asiakasviestinnässä
Marsa Bäck, Suomen Puheopisto Oy
• 15.15 Sysartin johtamistavan muutos itseohjautuvaksi ja miten tämä näkyy tavassa palvella asiakkaita
Petri Mäenpää, toimitusjohtaja, Sysart Oy
• 16-17 Glögiä & verkostoitumista
Puhujaesittelyt
Marsa Bäck, toimitusjohtaja, Suomen puheopisto
Suomen Puheopiston toimitusjohtaja Marsa Bäck on pitkän linjan kouluttaja. Kouluttamisen hän aloitti jo opiskeluaikanaan vuonna 1973. Suomen Puheopiston toimitusjohtajana hän on toiminut vuodesta 2003 lähtien. Koulutukseltaan Marsa on FM (pääaineenaan fonetiikka, puhe- ja ääniterapeuttinen linja), logonomi eli puhetaidon opettaja ja laulupedagogi. Marsa kouluttaa johtamisviestintää, esiintymis- ja ilmaisutaitoa, haastattelutaitoja, mediaviestintää, kokous- ja neuvottelutaitoa, vuorovaikutustaitoja sekä äänenkäyttöä. Äänenkäytössä hän on tutkinut hengitystä ja erikoistunut sekä terveen äänen kehittämiseen että rasittuneen äänen hoitamiseen.
• Vankka asiantuntemus, miellyttävä ja hienovarainen tapa ohjata
• Mukava, vaativa, sympaattinen, rohkea
• Asiantunteva ja jämäkkä ote
• Laittaa itsensä likoon
• Kyky aktivoida osallistujat mukaan
Petri Mäenpää, toimitusjohtaja, Sysart Oy
Petri Mäenpää on ohjelmistotalo Sysartin toimitusjohtaja ja yksi perustajista. Hän on tehnyt pitkän uran ohjelmistoalalla aluksi kehittäjänä ja projektipäällikkönä sekä myöhemmin liiketoiminnan johtotehtävissä.
Sysartissa Petri on rakentanut Requeste-asiakaspalveluratkaisuun perustuvaa SaaS-liiketoimintaa sekä räätälöityjä ratkaisuja tarjoavaa asiantuntijabisnestä. Pian 20-vuotisjuhliaan viettävä Sysart on viime vuosina käynyt läpi ison muutoksen perinteisestä hierarkkisesti johdetusta yrityksestä itseohjautuvaksi organisaatioksi.
Timo Keinänen, valmentaja, Wave
Timo on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Timo on saanut palautetta innostavasta otteestaan. Timo on toiminut Wave asiakaspalveluverkosta edeltäneen HDI Nordicin johdossa sekä Vuoden Service Desk -kilpailun auditoijana.
Palautetta Timon valmennuksesta:
• Pitäjä ammattitaitoinen ja osaava.
• Osasit hyvin herättää keskustelua ja koulutuksessa oli sopivasti huumoria mukana.
• Mukavasti valmentaja sai mukana olijat osallistumaan.
Ilmoittautuminen
Tilaisuus on maksuton ja paikkoja on rajoitetusti. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujavahvistukset tarkempien tietojen kera lähetetään lähempänä tilaisuutta.
Tilaisuuden järjestäjä: Wave - verkosto asiakaspalvelun asialla
Tilaisuuden järjestää Wave asiakaspalveluverkosto, joka toimii asiakaspalvelun asialla. Wavella on 70 jäsenorganisaatiota, joille se järjestää mahdollisuuksia verkostoitua vierailuiden ja tapahtumien merkeissä. Tilaisuus on avoin nykyisille ja uusille jäsenille.
Tiedustelut Wave-jäsenyydestä
Laura Hassel, 050 533 9982, Wave - Wakaru asiakaspalveluverkosto
Osallistujavaihdokset ja peruutusehdot
Tarvittaessa tilalleen voi ilmoittaa toisen henkilön. Mahdolliset peruutukset viimeistään 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen veloitamme järjestelykuluina 35 € + alv/osallistuja.
Tarvittaessa tilalleen voi ilmoittaa toisen henkilön. Mahdolliset peruutukset viimeistään 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen veloitamme järjestelykuluina 35 € + alv/osallistuja. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Liisa Eerola p. +358 50 3360761.