Syke 22 - Digitaalisuuden kulmakivet
Syke 22 on ammattitapahtuma asiakaspalvelun ja -kokemuksen sykkeessä!
Syke 22 on uusi yksipäiväinen asiakaskokemuksen ja -palvelun kehittäjille sekä esimiehille suunnattu seminaari, joka kehittyi tarpeesta vastata asiakkaidemme toiveisiin ja tulevaisuuden haasteisiin. Seminaari toteutetaan ensimmäistä kertaa marraskuussa 2022. Sykettä edelsi aiemmin järjestetty CCD (Contact Center Day).
Syke uppoutuu vuosittain asiakaspalvelun ja -kokemuksen ajankohtaisiin teemoihin. Nostamme esille sellaisia kokonaisuuksia, joiden avulla pysyt asiakaspalvelun aallonharjalla ja asiakaskokemuksen pulssilla. Seminaaripäivä tarjoaa verkostoitumisen lisäksi uusia näkökulmia, ajatuksia ja työkaluja oman toiminnan jatkuvaan kehittämiseen.
Syke 22 teemana Digitaalisuuden kulmakivet
Vuoden 2022 pääteemana on Digitaalisuuden kulmakivet. Keskitymme tiedolla johtamiseen palvelun kivijalkana ja siihen, miten saatavilla olevalla datalla voidaan vaikuttaa työntekijöiden sitouttamiseen sekä asiakkaiden kokemuksiin. Unohtamatta ihmisen ja koneen välistä yhteistyötä; mitä sillä voidaankaan saavuttaa tai menettää?
Rakenna sinäkin digitaalisuuden kulmakivistä tulevaisuuden tiekarttasi! Tervetuloa tapahtumaan, joka tarjoaa keinoja sykähdyttää hyvällä palvelulla ja kokemuksella!
Tapahtumapaikkana toimii upouusi ja ainutlaatuinen Pikku-Finlandia
Pikku-Finlandia sijaitsee loistavien julkisten yhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa ja tilojen suurista lasiseinistä avautuu näkymä Töölönlahden puistoon. Uusi tapahtumatalo on Aalto-yliopiston arkkitehtiopiskelijoiden taidonnäyte ja se hurmaa muun muassa puisilla yksityiskohdillaan.
Seminaarin kanssa samanaikaisesti ja samoissa tiloissa järjestetään Kohtaamisia22-tapahtuma.
Puhujat
CEO
Liisa Holma
Un/known Oy
CDO
Hermanni Hyytiälä
Aiwo Digital Oy
Head of Customer Acquisition
Johan Fabritius
Roidu Oy
Service delivery manager
Riitta Hoffrén
Advania Finland Oy
Customer Experience Strategist
Miro Honkanen
Zendesk
Digi- ja asiakaskokemusjohtaja
Johanna Kuosmanen
Kotipizza Group
Varatoimitusjohtaja
Lenni Laukkanen
Otaverkko Oy
Asiakaskokemusjohtaja
Vanessa Lehtinen
Maskot
Asiakaspalvelun johtaja
Tiina Moberg
JYSK Suomi Oy
Toimitusjohtaja / Perustaja
Pertti Pigg
Beely
liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Business Director
Johanna Rakemaa
Wakaru Oy
Head of Customer Experience
Pekka Rantamoijanen
Valio
Palvelupäällikkö
Carita Riutta
Suomen Olympiakomitea
palvelujohtaja
Irina Tavio
Vakka-Suomen Puhelin Oy