Service Management Day 2024
PALVELUJOHTAMISEN AMMATTILAISTAPAHTUMA
Tervetuloa osallistumaan uuteen ja innostavaan tapahtumaan – Service Management Day 2024! Prosessipäivien vuosikymmenen kestäneen menestyksen jälkeen on aika uudistua. Niissä jalanjäljissä jatkaa tämä uusi palvelujohtamisen ammattilaistapahtuma, joka kokoaa yhteen alan tekijät organisaatioon ja rooliin katsomatta! Tapahtuma järjestetään 6.3.2024 Helsingissä, upean Wanhan Sataman yli 120-vuotiaissa tiilimakasiineissa. Nämä puitteet ja monipuolinen ohjelma tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä palvelujohtamisen maailmaan.
Service Management Day tarjoaa kolme kohdennettua ohjelmalinjaa, jotka keskittyvät erityisesti palvelujohtamisen digitalisaatioon ja tulevaisuuden teknologioihin. Tänä vuonna keskitymme palvelujohtamisen keskeisiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin, joita teknologian kehitys on tuonut mukanaan.
Digital Future -linjassa tarkastelemme, kuinka digitalisaatio ja tekoäly muovaavat palvelukehitystä ja IT-ylläpitoa, mukaan lukien tekoälyn sääntelyn vaikutukset ja uudet kehitysmenetelmät. Keskustelemme myös siitä, miten nämä teknologiat vaativat uudenlaista osaamista ja lähestymistapaa.
Practical Lab -puheenvuoroissa sukellamme käytännön esimerkkeihin ja tutkimme erilaisia lähestymistapoja palvelujohtamisessa. Lisäksi syvennymme siihen, miten modernit menetelmät, kuten jatkuva parantaminen ja asiakaskeskeisyys, vaikuttavat organisaatioiden toimintaan.
Experience Studio -salissa keskitymme konkreettisiin case-esimerkkeihin ja parhaisiin käytäntöihin. Tässä osiossa opimme, miten uusia teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää päivittäisessä toiminnassa ja mitä se vaatii IT-hallinnolta sekä työntekijöiltä.
Service Management Day 2024 on suunnattu IT-ammattilaisille, palvelujohtamisen asiantuntijoille sekä kaikille, jotka haluavat pysyä ajan hermolla palvelujen hallinnan ja teknologian kehityksen suhteen. Tapahtuma tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien oivallusten saamiseen ja alan johtavien asiantuntijoiden oppeihin. Älä jätä käyttämättä tilaisuutta osallistua tähän innovatiiviseen ja eteenpäin katsovaan tapahtumaan. Varaa paikkasi jo tänään ja tule mukaan vaikuttamaan palvelujohtamisen tulevaisuuteen!
Kaikki tapahtuman puhujat on nyt julkaistu, tutustu ohjelmaan tällä sivulla!
#palvelujohtaminen #digitalisaatio #tekoäly #jatkuva parantaminen #asiakaskeskeisyys #teknologian kehitys #ITIL #DevOps #Agile #Lean #tulevaisuuden teknologiat #SRE #Low-Code #data
Tapahtuman ennakkowebinaarin, Building faster horses - Do you know what your customers NEED?, tallenne on katseltavissa täällä >>
Tapahtuman kumppanipakettien tiedustelut ja ryhmätarjouspyynnöt: info@oppia.fi
Puhujat
Luova johtaja, tietokirjailija
Henri "Henkka" Hyppönen
---
Organizational psychologist I Economist I Organizational Culture Developer
Eveliina Holmgren
---
Security professional
Laura Kankaala
F-Secure Corporation
Digital Transformation Strategy I Change & Innovation Leader I Lean, Agile/Scrum Coach
Johann Botha
getITright
Business Lead, Lifecycle services
Frida Carling
Solita Oy
Legal Counsel
Hanne Hirvonen
Turre Legal Oy
Digijohtaja
Lauri Humina
Wakaru Oy
Projektipäällikkö
Aino Ikäheimo
Oikeusrekisterikeskus
CTO, Service Integration
Jyri Kosonen
Sofigate Oy
Lead Consultant
Arto Kovalainen
Eficode
Global Site Reliability Engineering lead
Ville Lindfors
Aiven
Senior ServiceNow Consultant
Johanna Länsisaari
ServiceNow
Advisory Solution Consultant
Timo Pentikäinen
ServiceNow
Head of Data
Samuli Pöntinen
Yle
Asiakaspalvelupäällikkö
Jaakko Salmela
DNA Oyj
IT-asiantuntija
Anu Turunen
Tampereen yliopisto
HPJ
Petri Väyrynen
Wakaru Oy