Service Management Day 2025
Tervetuloa vuoden 2025 merkittävimpään palvelujohtamisen tapahtumaan — Service Management Dayhin! Tänä vuonna purjehdimme kohti palvelujohtamisen tuntemattomia vesiä Pirates of the Caribbean hengessä. Tapahtuma järjestetään 8.5.2025 Helsingissä, teemaan sopivissa Wanhan Sataman upeissa puitteissa. Luvassa on unohtumaton päivä täynnä uusia näkökulmia, työkaluja ja ratkaisuja, jotka auttavat sinua navigoimaan palvelujohtamisen myrskyisillä merillä ja karikoissa.
TEEMA
Tämän vuoden teema, Kohti tuntematonta — Palvelujohtamisen uudet horisontit, keskittyy innovaatioihin, strategiseen ajatteluun ja palveluorganisaatioiden johtamiseen alati muuttuvissa ja haastavissa ympäristöissä. Ohjelma tarjoaa käytännön karttoja ja kompassin, jotka opastavat sinua arvonluonnin, johtamisen ja riskienhallinnan vaarallisilla mutta palkitsevilla vesillä.
OHJELMALINJAT
Tapahtuman ohjelmalinjat tarjoavat kolme uniikkia ympäristöä, joissa käsitellään palvelujohtamisen eri osa-alueita:
Treasure Island — Arvonluonti ja palveluprosessien kehittäminen
Suunta kohti palvelujohtamisen aarteita: arvonluontia ja tehokkaita palveluprosesseja. Tällä ohjelmalinjalla opit tehostamaan palveluorganisaatiotasi automaation, ennakoivan analytiikan ja datan avulla. Etenet kohti parempaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä sekä löydät palvelujohtamisen parhaat käytännöt, jotka johdattavat sinut menestykseen.
#asiakaskeskeisyys #palveluprosessit #palvelumuotoilu #jatkuvaparantaminen #prosessiautomaatio #asiakasarvo #analytiikka #ITIL4 #Lean #DevOps #ITSM #CX #monikanavaisuus #data
Captain's Cabin — Johtaminen, organisaatiokulttuuri ja ketteryys
Astu kapteenin hyttiin, missä tutustutaan johtamisen ja organisaatiokulttuurin kehittämiseen sekä ketteriin toimintamalleihin. Täällä opit, kuinka ketterä kehittäminen ja yhteistyö voivat vahvistaa organisaation resilienssiä ja pitää laivan vakaana myrskyjenkin keskellä. Kapteenin hytistä saat myös mukaasi karttoja pitkäaikaisiin tavoitteisiin ja resurssien tehokkaaseen hallintaan.
#johtaminen #organisaatiokulttuuri #ketteräkehittäminen #resurssienhallinta #tiimitehokkuus #resilienssi #yhteistyö #kumppanuudet #Agile #Scrum #DevOps #SAFe #Leadership #hybridijohtaminen #etätyö #osaamisenkehittäminen
Pirates Cove — Palvelujen turvaaminen digitaalisessa maailmassa
Kun purjehditaan digitaalisen palvelujohtamisen vesille, on tärkeää varmistaa turvallisuus. Pirates Covessa käsitellään riskienhallintaa ja kyberturvallisuutta, jotta organisaatiosi voi selviytyä tietoturvan haasteista ja palvelujen jatkuvuuden turvaamisesta. Opit myös noudattamaan sääntelyä ja hallitsemaan riskejä ennakoivasti, välttääksesi karikot.
#kyberturvallisuus #zerotrust #tekoäly #tietoturva #riskienhallinta #sääntely #digitaalinenturvallisuus #nis2 #tiedonhallinta #GDPR #OTsecurity #cloudsecurity #tietosuoja #DevSecOps
KENELLE?
Tämä tapahtuma on suunnattu kaikille palvelujohtamisen ammattilaisille, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan ja löytää uusia reittejä menestykseen palvelujohtamisen merillä. Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen, ajankohtaisiin teemoihin perehtymiseen ja alan kokeneimpien asiantuntijoiden kuulemiseen.
Lähde rohkeasti mukaan merelliseen seikkailuun, nähdään toukokuussa Wanhassa Satamassa!
Tapahtuman kumppanipakettien tiedustelut ja ryhmätarjouspyynnöt: info@oppia.fi
Hinnat
Huomioithan, että lippuja voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.