-

Service Management Day 2024

PALVELUJOHTAMISEN AMMATTILAISTAPAHTUMA

Tervetuloa osallistumaan uuteen ja innostavaan tapahtumaan – Service Management Day 2024! Prosessipäivien vuosikymmenen kestäneen menestyksen jälkeen on aika uudistua. Niissä jalanjäljissä jatkaa tämä uusi palvelujohtamisen ammattilaistapahtuma, joka kokoaa yhteen alan tekijät organisaatioon ja rooliin katsomatta! Tapahtuma järjestetään 6.3.2024 Helsingissä, upean Wanhan Sataman yli 120-vuotiaissa tiilimakasiineissa. Nämä puitteet ja monipuolinen ohjelma tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä palvelujohtamisen maailmaan.

Service Management Day tarjoaa kolme kohdennettua ohjelmalinjaa, jotka keskittyvät erityisesti palvelujohtamisen digitalisaatioon ja tulevaisuuden teknologioihin. Tänä vuonna keskitymme palvelujohtamisen keskeisiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin, joita teknologian kehitys on tuonut mukanaan.

Digital Future -linjassa tarkastelemme, kuinka digitalisaatio ja tekoäly muovaavat palvelukehitystä ja IT-ylläpitoa, mukaan lukien tekoälyn sääntelyn vaikutukset ja uudet kehitysmenetelmät. Keskustelemme myös siitä, miten nämä teknologiat vaativat uudenlaista osaamista ja lähestymistapaa.

Practical Lab -puheenvuoroissa sukellamme käytännön esimerkkeihin ja tutkimme erilaisia lähestymistapoja palvelujohtamisessa. Lisäksi syvennymme siihen, miten modernit menetelmät, kuten jatkuva parantaminen ja asiakaskeskeisyys, vaikuttavat organisaatioiden toimintaan.

Experience Studio -salissa keskitymme konkreettisiin case-esimerkkeihin ja parhaisiin käytäntöihin. Tässä osiossa opimme, miten uusia teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää päivittäisessä toiminnassa ja mitä se vaatii IT-hallinnolta sekä työntekijöiltä.

Service Management Day 2024 on suunnattu IT-ammattilaisille, palvelujohtamisen asiantuntijoille sekä kaikille, jotka haluavat pysyä ajan hermolla palvelujen hallinnan ja teknologian kehityksen suhteen. Tapahtuma tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien oivallusten saamiseen ja alan johtavien asiantuntijoiden oppeihin. Älä jätä käyttämättä tilaisuutta osallistua tähän innovatiiviseen ja eteenpäin katsovaan tapahtumaan. Varaa paikkasi jo tänään ja tule mukaan vaikuttamaan palvelujohtamisen tulevaisuuteen!

Kaikki tapahtuman puhujat on nyt julkaistu, tutustu ohjelmaan tällä sivulla!

#palvelujohtaminen #digitalisaatio #tekoäly #jatkuva parantaminen #asiakaskeskeisyys #teknologian kehitys #ITIL #DevOps #Agile #Lean #tulevaisuuden teknologiat #SRE #Low-Code #data

Tapahtuman ennakkowebinaarin, Building faster horses - Do you know what your customers NEED?, tallenne on katseltavissa täällä >>

 

Tapahtuman kumppanipakettien tiedustelut ja ryhmätarjouspyynnöt: info@oppia.fi

 

Osta liput tästä

Puhujat

Henri

Luova johtaja, tietokirjailija

Henri "Henkka" Hyppönen

---

Eveliina Holmgren

Organizational psychologist I Economist I Organizational Culture Developer

Eveliina Holmgren

---

Laura Kankaala

Security professional

Laura Kankaala

F-Secure Corporation

Johann Botha

Digital Transformation Strategy I Change & Innovation Leader I Lean, Agile/Scrum Coach

Johann Botha

getITright

Frida Carling

Business Lead, Lifecycle services

Frida Carling

Solita Oy

Hanne Hirvonen

Legal Counsel

Hanne Hirvonen

Turre Legal Oy

Lauri Humina

Digijohtaja

Lauri Humina

Wakaru Oy

Aino Ikäheimo

Projektipäällikkö

Aino Ikäheimo

Oikeusrekisterikeskus

Jyri Kosonen

CTO, Service Integration

Jyri Kosonen

Sofigate Oy

Arto Kovalainen

Lead Consultant

Arto Kovalainen

Eficode

Ville Lindfors

Global Site Reliability Engineering lead

Ville Lindfors

Aiven

Johanna Länsisaari

Senior ServiceNow Consultant

Johanna Länsisaari

ServiceNow

Timo Pentikäinen

Advisory Solution Consultant

Timo Pentikäinen

ServiceNow

Samuli Pöntinen

Head of Data

Samuli Pöntinen

Yle

Jaakko Salmela

Business Development Manager

Jaakko Salmela

DNA Oyj

Anu Turunen

IT Specialist

Anu Turunen

Tampereen yliopisto

Petri Väyrynen

Founder

Petri Väyrynen

Wakaru Oy

Ohjelma 6.3.2024

08:00 - 09:00

Tervetuloa tapahtumaan! Aamupala & tapahtumapassien nouto

09:00 - 09:15

Tapahtuman avaus

Founder
Petri Väyrynen
Wakaru Oy
09:15 - 10:00

Tekoäly ja ihmisen luovuus: Kumppanuus vai Kilpailu?

Luova johtaja, tietokirjailija
Henri "Henkka" Hyppönen
---
10:00 - 10:10

Kahvitauko

10:10 - 10:45

Datan demokratisointi ja hajautettu tiedonhallintamalli: Case Yleisradio

Head of Data
Samuli Pöntinen
Yle

Tekoälyn käyttö palvelunhallinnassa nyt ja lähitulevaisuudessa

Lead Consultant
Arto Kovalainen
Eficode

The Commitment to Responsible AI: Delivering Ethical GenAI Solutions

Senior ServiceNow Consultant
Johanna Länsisaari
ServiceNow
Advisory Solution Consultant
Timo Pentikäinen
ServiceNow
10:45 - 11:10

Kahvitauko

11:10 - 11:45

Tekoälyn hyödyntäminen palveluiden johtamisessa

CTO, Service Integration
Jyri Kosonen
Sofigate Oy

What is REAL Digital Business Transformation?

Digital Transformation Strategy I Change & Innovation Leader I Lean, Agile/Scrum Coach
Johann Botha
getITright

Palvelumuotoilu ja palveluprosessien kehittäminen korkeakoulumaailmassa

IT Specialist
Anu Turunen
Tampereen yliopisto
11:45 - 12:45

Lounas

12:45 - 13:30

Työn määrän ja laadun johtaminen: Kuinka tasapainotella jatkuvan parantamisen ja riittävän hyvän välillä?

Organizational psychologist I Economist I Organizational Culture Developer
Eveliina Holmgren
---
13:30 - 13:45

Kahvitauko

13:45 - 14:20

Tekoälyn oikeudelliset haasteet ja parhaat käytännöt palvelujohtajille

Legal Counsel
Hanne Hirvonen
Turre Legal Oy

Riko kiire ja hyppää jatkuvan parantamisen polulle

Global Site Reliability Engineering lead
Ville Lindfors
Aiven

Service Level Management homerun with Unified Service Management (USM) Method: Case DNA B2B

Business Development Manager
Jaakko Salmela
DNA Oyj
14:20 - 14:45

Kahvitauko & välipala

14:45 - 15:20

IT operoinnin vallankumous – tuotelähtöinen elinkaariajattelu moderneissa ympäristöissä

Business Lead, Lifecycle services
Frida Carling
Solita Oy

Low-code kehittämisen käynnistäminen tavoitetilan suunnittelun kautta

Projektipäällikkö
Aino Ikäheimo
Oikeusrekisterikeskus

Service Level Objectives (SLO) - Silta teknologian ja liiketoiminnan välillä

Digijohtaja
Lauri Humina
Wakaru Oy
15:20 - 15:30

Kahvitauko

15:30 - 16:15

Tekoäly - tietoturvan ystävä vai vihollinen?

Security professional
Laura Kankaala
F-Secure Corporation
16:15 - 19:00

After Work - Cold Drinks & Snack

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Superior

Sofigate Oy
Eficode Oy
Efecte Plc
Justin Group Oy
Ambientia Group Oy
Freshworks

Classic

ServiceNow
Tribone Oy
GuideVision Suomi Oy
OpenText

Yhteistyössä

itSMF Finland ry

Sijainti

Wanha Satama

Pikku Satamakatu 3-5
00160 Helsinki

Aloita navigointi