Palvelupäällikköpäivä
PALVELUPÄÄLLIKKÖPÄIVÄ 2023 -TAPAHTUMAN LÖYDÄT TÄÄLTÄ >>
PALVELUPÄÄLLIKKÖPÄIVÄ 2022 ON LOPPUUNMYYTY!
TULOSSA MARRASKUUSSA, UUSI TAPAHTUMA! Palvelupäällikköpäivä tarjoaa ajankohtaisimmat opit ja vinkit palvelupäällikön monipuoliseen rooliin. Sivulla olevaa ohjelmaa, uusia puhujia ja vahvistuneita puheenvuoroja päivitetään aktiivisesti. Lippujen myynti on nyt loppusuoralla ja mukana on jo 450 osallistujaa, nähdään tapahtumassa!
Palvelupäällikkö on paljon vartijana. Toiminta asiakkaan, toimittajaverkoston ja sisäisten sidosryhmien välillä vaatii monenlaisia taitoja. Palvelupäällikköpäivä on suunniteltu vahvistamaan näitä taitoja ja auttamaan sinua onnistumaan palvelupäällikön vaativassa tehtävässä.
Tapahtumassa on 2 keynote puheenvuoroa ja 12 asiantuntijapuheenvuoroa. Päivä on jaettu neljään kokonaisuuteen palvelupäällikön sidosryhmien mukaan:
Asiakas – Palvelupäällikkö on asiakkaan luotettu yhteyshenkilö ja neuvonantaja kaikissa yrityksesi toimittamiin palveluihin ja sopimuksiin liittyvissä asioissa. Mitä asiakas odottaa palvelupäälliköltä ja miten näihin odotuksiin voi vastata? Miten ottaa vastaan ja käsitellä asiakaspalaute ja mahdolliset hankalat asiakastilanteet?
Ihminen – Palvelupäällikön tehtävä vaatii asiakaspalveluasennetta ja hyvät fasilitointi- ja vuorovaikutustaidot. Näitä taitoja tarvitaan eri sidosryhmien kanssa toimittaessa. Palvelupäällikön on lisäksi tärkeä ymmärtää palvelujohtamisen perusteet.
Yritys – Oma organisaatiosi tarjoaa pohjan työssä onnistumiselle. Millainen palvelupäällikön rooli organisaatiossa on? Miten organisaatio tukee palvelupäällikön tehtävää ja toimintaa palveluita jatkuvasti kehittämällä? Miten organisaatio voi luoda kokonaiskuvan asiakkuudesta?
Kumppani – Harva organisaatio tuottaa palveluita ilman toimittajaverkostoa. Näiden kumppaneiden tuottamat palvelut ovat asiakkaalle tuotettavassa palvelussa yhtä tärkeitä kuin organisaation itsenä tuottama osa. Palvelupäällikön tulee pitää langat käsissä koko palveluketjun osalta ja huolehtia, että palvelun laatu on varmistettu ketjun päästä päähän.
Tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 29.11.2022. Lippuja on saatavilla myös edullisina paketteina. Voit pyytää tarjouksen juuri teidän ryhmälle, jos sivulla olevat paketit eivät ole sopivia, ota yhteyttä info@oppia.fi. Tervetuloa mukaan tapahtumaan!
Huomioithan, että lippupaketin voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.
Onko sinulla tuote tai palvelu, joka tarjoaa lisäarvoa palvelupäällikön arkeen? Kysy kumppanipakettia tapahtumaan info@oppia.fi
Puhujat
CIO
Mika Honkanen
Oy Apotti Ab
Palvelupäällikkö & kirjailija
Niina Majaniemi
---
Leadership & Team Development Trainer
Annina Eklund
Brik Osaamiskeskus Oy
KT, yritysvalmentaja ja palvelumuotoilija
Satu-Mari Jansson
TheatreWorks Training
IT SIAM lead
Tomi Kaleva
Finnair Oyj
CEO
Sami Kallio
HappySignals
General Manager, Customer Operations Services
Paavo Kotinurmi
Wärtsilä
Head of Continuity Services
Ella Lopperi
Gofore Oyj
Chief Customer Officer
Tarja Lähdemäki
Funnel 2.0 Oy
Head of Service Management, Major Customers
Ralf Niemi
Elisa Oyj
fasilitaattori ja tietokirjailija
Pepe Nummi
Grape People
Senior Consultant
Lari Peltoniemi
Lari Consulting Oy
Senior Lean Expert
Kaisa Salmitaival
S-Pankki
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Founder
Petri Väyrynen
Wakaru Oy