-

Palvelupäällikköpäivä

PALVELUPÄÄLLIKKÖPÄIVÄ 2023 -TAPAHTUMAN LÖYDÄT TÄÄLTÄ >>

 

PALVELUPÄÄLLIKKÖPÄIVÄ 2022 ON LOPPUUNMYYTY!

TULOSSA MARRASKUUSSA, UUSI TAPAHTUMA! Palvelupäällikköpäivä tarjoaa ajankohtaisimmat opit ja vinkit palvelupäällikön monipuoliseen rooliin. Sivulla olevaa ohjelmaa, uusia puhujia ja vahvistuneita puheenvuoroja päivitetään aktiivisesti. Lippujen myynti on nyt loppusuoralla ja mukana on jo 450 osallistujaa, nähdään tapahtumassa!

Palvelupäällikkö on paljon vartijana. Toiminta asiakkaan, toimittajaverkoston ja sisäisten sidosryhmien välillä vaatii monenlaisia taitoja. Palvelupäällikköpäivä on suunniteltu vahvistamaan näitä taitoja ja auttamaan sinua onnistumaan palvelupäällikön vaativassa tehtävässä. ​

Tapahtumassa on 2 keynote puheenvuoroa ja 12 asiantuntijapuheenvuoroa. Päivä on jaettu neljään kokonaisuuteen palvelupäällikön sidosryhmien mukaan: ​

Asiakas – Palvelupäällikkö on asiakkaan luotettu yhteyshenkilö ja neuvonantaja kaikissa yrityksesi toimittamiin palveluihin ja sopimuksiin liittyvissä asioissa. Mitä asiakas odottaa palvelupäälliköltä ja miten näihin odotuksiin voi vastata? Miten ottaa vastaan ja käsitellä asiakaspalaute ja mahdolliset hankalat asiakastilanteet? ​

Ihminen – Palvelupäällikön tehtävä vaatii asiakaspalveluasennetta ja hyvät fasilitointi- ja vuorovaikutustaidot. Näitä taitoja tarvitaan eri sidosryhmien kanssa toimittaessa. Palvelupäällikön on lisäksi tärkeä ymmärtää palvelujohtamisen perusteet.  ​

Yritys – Oma organisaatiosi tarjoaa pohjan työssä onnistumiselle. Millainen palvelupäällikön rooli organisaatiossa on? Miten organisaatio tukee palvelupäällikön tehtävää ja toimintaa palveluita jatkuvasti kehittämällä? Miten organisaatio voi luoda kokonaiskuvan asiakkuudesta?​

Kumppani – Harva organisaatio tuottaa palveluita ilman toimittajaverkostoa. Näiden kumppaneiden tuottamat palvelut ovat asiakkaalle tuotettavassa palvelussa yhtä tärkeitä kuin organisaation itsenä tuottama osa. Palvelupäällikön tulee pitää langat käsissä koko palveluketjun osalta ja huolehtia, että palvelun laatu on varmistettu ketjun päästä päähän. ​

Tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 29.11.2022. Lippuja on saatavilla myös edullisina paketteina. Voit pyytää tarjouksen juuri teidän ryhmälle, jos sivulla olevat paketit eivät ole sopivia, ota yhteyttä info@oppia.fi. Tervetuloa mukaan tapahtumaan!

Huomioithan, että lippupaketin voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.

 

Onko sinulla tuote tai palvelu, joka tarjoaa lisäarvoa palvelupäällikön arkeen? Kysy kumppanipakettia tapahtumaan info@oppia.fi

 

Osta liput tästä

Puhujat

Mika Honkanen

CIO

Mika Honkanen

Oy Apotti Ab

Niina Majaniemi

Palvelupäällikkö & kirjailija

Niina Majaniemi

---

Annina Eklund

Leadership & Team Development Trainer

Annina Eklund

Brik Osaamiskeskus Oy

Satu-Mari Jansson

KT, yritysvalmentaja ja palvelumuotoilija

Satu-Mari Jansson

TheatreWorks Training

Tomi Kaleva

IT SIAM lead

Tomi Kaleva

Finnair Oyj

Sami Kallio

CEO

Sami Kallio

HappySignals

Paavo Kotinurmi

General Manager, Customer Operations Services

Paavo Kotinurmi

Wärtsilä

Ella Lopperi

Head of Continuity Services

Ella Lopperi

Gofore Oyj

Tarja Lähdemäki

Chief Customer Officer

Tarja Lähdemäki

Funnel 2.0 Oy

Ralf Niemi

Head of Service Management, Major Customers

Ralf Niemi

Elisa Oyj

Pepe Nummi

fasilitaattori ja tietokirjailija

Pepe Nummi

Grape People

Lari Peltoniemi

Senior Consultant

Lari Peltoniemi

Lari Consulting Oy

Kaisa Salmitaival

Senior Lean Expert

Kaisa Salmitaival

S-Pankki

Matti Toivonen

Founder

Matti Toivonen

Asiakaspalvelukokemus.fi

Petri Väyrynen

Founder

Petri Väyrynen

Wakaru Oy

Ohjelma 29.11.2022

08:00 - 09:00

Tervetuloa tapahtumaan! Tapahtumapassien nouto ja aamupala

09:00 - 09:15

Palvelupäällikköpäivän avaus

Founder
Petri Väyrynen
Wakaru Oy
09:15 - 10:00

KEYNOTE: Millainen on hyvä palvelupäällikkö asiakkaan näkökulmasta

CIO
Mika Honkanen
Oy Apotti Ab
10:00 - 10:15

Kahvitauko

10:15 - 10:50

ASIAKAS: Asiakaskokemus vs asiakasodotus

Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi

YRITYS: Henkilöstön ja asiakkaan ääni jatkuvan parantamisen mahdollistajina

Senior Lean Expert
Kaisa Salmitaival
S-Pankki
10:50 - 11:10

Kahvitauko

11:10 - 11:45

ASIAKAS: Asiakasarvosta asiakastyytyväisyyteen – miten palvelupäällikkö kasvattaa asiakasarvoa?

Chief Customer Officer
Tarja Lähdemäki
Funnel 2.0 Oy

YRITYS: Palvelupäällikkö siltojen rakentajana

Head of Continuity Services
Ella Lopperi
Gofore Oyj
11:45 - 12:30

Lounas

12:30 - 13:05

ASIAKAS: Treenaatko vuorovaikutuslihaksiasi? Kykyä vaikuttaa muihin voi treenata

KT, yritysvalmentaja ja palvelumuotoilija
Satu-Mari Jansson
TheatreWorks Training

KUMPPANI: Miten käyttäjäkokemuksen kehittäminen muuttaa MSP yhteistyötä

CEO
Sami Kallio
HappySignals
13:05 - 13:20

Kahvitauko

13:20 - 13:55

IHMINEN: Fasilitointi monimutkaistuvassa maailmassa

fasilitaattori ja tietokirjailija
Pepe Nummi
Grape People

KUMPPANI: Toimittajahallinta (SIAM)

IT SIAM lead
Tomi Kaleva
Finnair Oyj
13:55 - 14:10

Kahvitauko

14:10 - 14:45

IHMINEN: Palvelupäällikkö tiimin johtajana

Leadership & Team Development Trainer
Annina Eklund
Brik Osaamiskeskus Oy

KUMPPANI: Raportoinnin automaatiolla arvoa asiakkaalle

Head of Service Management, Major Customers
Ralf Niemi
Elisa Oyj
14:45 - 15:05

Kahvi & välipala

15:05 - 15:40

IHMINEN: Palvelupäällikön rooli arvovirtojen yhteensovittajana

Senior Consultant
Lari Peltoniemi
Lari Consulting Oy

YRITYS: Asiakas 360 - miten luoda kuva asiakkaasta

General Manager, Customer Operations Services
Paavo Kotinurmi
Wärtsilä
15:40 - 15:45

Siirtyminen keynote -saliin

15:45 - 16:30

Empatia – Palvelupäällikön tärkein työkalu

Palvelupäällikkö & kirjailija
Niina Majaniemi
---
Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Yhteistyössä

Funnel 2.0 Oy
Justin Group Oy
Tietoevry Oyj
APM Finland
HappySignals Oy

Sijainti

Helsinki, Messukeskus Siipi

Messuaukio 1
Helsinki

Aloita navigointi