- -

Kohtaamisia22 - CX Focus

#Kohtaamisia22 – Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Viimeksi tapahtuma järjestettiin 2020, jolloin tapahtuma oli loppuunmyyty. Päivä keräsi yhteen 200 alan asiantuntijaa, huippupuhujia ja case-esityksiä.

24.11.2022 teemana on CX Focus. Asiakaskokemus on noussut konkreettiseksi liiketoiminnalliseksi erottautumistekijäksi. Se on tavoitteellista, mitattavaa ja johdettua. Kuinka parantunut asiakaskokemus saadaan toteutumaan käytännössä? Mitkä toimenpiteet ja kehityskohteet ovat olleet ratkaisevassa asemassa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa?

#Kohtaamisia22-tapahtuman ohjelmatietoja julkaistaan tällä sivulla lisää myöhemmin. Lippukauppa käy jo kuumana, joten kannattaa varmistaa liput ennen kuin on myöhäistä.

 

Tapahtumapaikkana toimii upouusi ja ainutlaatuinen Pikku-Finlandia

Pikku-Finlandia sijaitsee loistavien julkisten yhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa ja tilojen suurista lasiseinistä avautuu näkymä Töölönlahden puistoon. Uusi tapahtumatalo on Aalto-yliopiston arkkitehtiopiskelijoiden taidonnäyte ja se hurmaa muun muassa puisilla yksityiskohdillaan.

Seminaarin kanssa samanaikaisesti ja samoissa tiloissa järjestetään Syke 22 -tapahtuma.

 

#Kohtaamisia20 -tapahtumasta palautetta antaneista 99% suosittelee!

  • Puhujat oli hyviä ja päivä oli rytmitetty hyvin siten että sopivan pienissä pätkissä ja jaksoi pysyä mielenkiinto kokoajan yllä
  • No vau! Kohti ääretöntä ja sen yli :) kiitos, tää antoi paljon ajateltavaa.
  • Hyvä tapahtuma, jossa oli mielenkiintoiset esiintyjät. Erityisesti asiakascaseissa oli kunnon konkretiaa!

Puhujat

Vesa Auvinen

Metaverse Strategist, Chief Imagination and Impact Officer

Vesa Auvinen

Dazzle Oy

Kiki Brandt-Tallqvist

Kulttuurihakkeri, yritysmuotoilija, muutoksen tekijä

Kiki Brandt-Tallqvist

Eezy Flow

Live Futucast

Podcast

Live Futucast

Futucast

Miro Honkanen

Customer Experience Strategist

Miro Honkanen

Zendesk

Samuli Ketola

Partneri

Samuli Ketola

White Hat

Wille Komulainen

Ylilääkäri digitaaliset terveyspalvelut

Wille Komulainen

Aava & Pikkujätti

Petra Mengelt

CX aktivisti, yrittäjä, toimitusjohtaja, äiti, rakastaja, nelikymppinen nainen

Petra Mengelt

--

Toni Paloheimo

Konsultti, työelämän pohdiskeleva muovaaja, yhteysälyn puutarhuri, ihmiseen rakastunut

Toni Paloheimo

CGI Suomi Oy

Pertti Pigg

Toimitusjohtaja / Perustaja

Pertti Pigg

Beely

Jyri Pouttu

liiketoimintajohtaja

Jyri Pouttu

Vakka-Suomen Puhelin Oy

Pekka Rantamoijanen

Head of Customer Experience

Pekka Rantamoijanen

Valio

Riitta Richard

Service Delivery Manager

Riitta Richard

Advania Finland Oy

Immo Salonen

Immo Salonen

Asiakaspalvelukokemus.fi

Irina Tavio

Palvelupäällikkö

Irina Tavio

Vakka-Suomen Puhelin Oy

Jutta Tikkanen

Hanke- ja projektijohtaja

Jutta Tikkanen

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue

Matti Toivonen

Founder

Matti Toivonen

Asiakaspalvelukokemus.fi

Ohjelma 24.11.2022

08:00 - 09:00

Rekisteröinti ja aamupala

09:00 - 09:15

Tervetuloa tapahtumaan!


Immo Salonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
09:15 - 10:00

Yrityskulttuurin muutos hakkeroimalla

Kulttuurihakkeri, yritysmuotoilija, muutoksen tekijä
Kiki Brandt-Tallqvist
Eezy Flow
10:00 - 10:05

Siirtymätauko

10:05 - 10:35

Toimii kuin junan vessa. Vai toimiiko enää?

CX aktivisti, yrittäjä, toimitusjohtaja, äiti, rakastaja, nelikymppinen nainen
Petra Mengelt
--

Turvakriittinen palvelu ei ole este pilveen siirtymiseen

Service Delivery Manager
Riitta Richard
Advania Finland Oy
10:35 - 10:55

Kahvia ja verkostoitumista

10:55 - 11:25

Digitaalinen palvelumuotoilu terveydenhuollossa

Ylilääkäri digitaaliset terveyspalvelut
Wille Komulainen
Aava & Pikkujätti

Tekoälypohjainen keskusteleva chatbot Muru mullisti Valion sisältömarkkinoinnin ja vie asiakaskokemuksen uudelle tasolle

Head of Customer Experience
Pekka Rantamoijanen
Valio
11:25 - 11:30

Siirtymätauko

11:30 - 12:00

Kohtaaminen on ihmisyyden kovin ydin – ja kokemustemme alku ja juuri

Konsultti, työelämän pohdiskeleva muovaaja, yhteysälyn puutarhuri, ihmiseen rakastunut
Toni Paloheimo
CGI Suomi Oy

Beely – Yhdeksän pisteen asiakaskokemus

Toimitusjohtaja / Perustaja
Pertti Pigg
Beely
12:00 - 13:00

Lounastauko

13:00 - 13:30

Viedäänkö teidänkin asiakaspalvelun suorituskyky aivan uudelle tasolle?

Partneri
Samuli Ketola
White Hat
13:30 - 13:35

Siirtymätauko

13:35 - 14:05

Miten asiakaskokemus mahtuu hyvinvointialueen valmistelun agendalle?

Hanke- ja projektijohtaja
Jutta Tikkanen
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue

Kohti huippua! - Kuinka tulla asiakaskokemuksen mestariksi?

Customer Experience Strategist
Miro Honkanen
Zendesk
14:05 - 14:25

Kahvia ja verkostoitumista

14:25 - 14:55

Live Futucast

Podcast
Live Futucast
Futucast

Henkilöstöä osallistava suorituksen johtaminen

liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Palvelupäällikkö
Irina Tavio
Vakka-Suomen Puhelin Oy
14:55 - 15:05

Siirtymätauko

15:05 - 15:50

Asiakaskokemus Metaversessä

Metaverse Strategist, Chief Imagination and Impact Officer
Vesa Auvinen
Dazzle Oy
15:50 - 16:00

Päivän yhteenveto

16:00 - 19:00

Iltatilaisuus

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Superior

Moment Digital Oy
Boost.ai
Front AI Oy
Genesys Telecommunications, Laboratories AB
Advania Finland Oy
Zendesk
QualityDesk Oy

Basic

Vakka-Suomen Puhelin Oy
LINK Mobility Oy
Call Waves Solutions Finland
Lead Desk

Sijainti

Pikku Finlandia

Karamzininranta 4
Helsinki

Aloita navigointi