Kohtaamisia22 - CX Focus
#Kohtaamisia22 – Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Viimeksi tapahtuma järjestettiin 2020, jolloin tapahtuma oli loppuunmyyty. Päivä keräsi yhteen 200 alan asiantuntijaa, huippupuhujia ja case-esityksiä.
24.11.2022 teemana on CX Focus. Asiakaskokemus on noussut konkreettiseksi liiketoiminnalliseksi erottautumistekijäksi. Se on tavoitteellista, mitattavaa ja johdettua. Kuinka parantunut asiakaskokemus saadaan toteutumaan käytännössä? Mitkä toimenpiteet ja kehityskohteet ovat olleet ratkaisevassa asemassa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa?
#Kohtaamisia22-tapahtuman ohjelmatietoja julkaistaan tällä sivulla lisää myöhemmin. Lippukauppa käy jo kuumana, joten kannattaa varmistaa liput ennen kuin on myöhäistä.
Tapahtumapaikkana toimii upouusi ja ainutlaatuinen Pikku-Finlandia
Pikku-Finlandia sijaitsee loistavien julkisten yhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa ja tilojen suurista lasiseinistä avautuu näkymä Töölönlahden puistoon. Uusi tapahtumatalo on Aalto-yliopiston arkkitehtiopiskelijoiden taidonnäyte ja se hurmaa muun muassa puisilla yksityiskohdillaan.
Seminaarin kanssa samanaikaisesti ja samoissa tiloissa järjestetään Syke 22 -tapahtuma.
#Kohtaamisia20 -tapahtumasta palautetta antaneista 99% suosittelee!
- Puhujat oli hyviä ja päivä oli rytmitetty hyvin siten että sopivan pienissä pätkissä ja jaksoi pysyä mielenkiinto kokoajan yllä
- No vau! Kohti ääretöntä ja sen yli :) kiitos, tää antoi paljon ajateltavaa.
- Hyvä tapahtuma, jossa oli mielenkiintoiset esiintyjät. Erityisesti asiakascaseissa oli kunnon konkretiaa!
Puhujat
Metaverse Strategist, Chief Imagination and Impact Officer
Vesa Auvinen
Dazzle Oy
Kulttuurihakkeri, yritysmuotoilija, muutoksen tekijä
Kiki Brandt-Tallqvist
Eezy Flow
Podcast
Live Futucast
Futucast
Customer Experience Strategist
Miro Honkanen
Zendesk
Partneri
Samuli Ketola
White Hat
Ylilääkäri digitaaliset terveyspalvelut
Wille Komulainen
Aava & Pikkujätti
CX aktivisti, yrittäjä, toimitusjohtaja, äiti, rakastaja, nelikymppinen nainen
Petra Mengelt
--
Konsultti, työelämän pohdiskeleva muovaaja, yhteysälyn puutarhuri, ihmiseen rakastunut
Toni Paloheimo
CGI Suomi Oy
Toimitusjohtaja / Perustaja
Pertti Pigg
Beely
liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Head of Customer Experience
Pekka Rantamoijanen
Valio
Service Delivery Manager
Riitta Richard
Advania Finland Oy
Immo Salonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Palvelupäällikkö
Irina Tavio
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Hanke- ja projektijohtaja
Jutta Tikkanen
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi