Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020
CCD 2020 on pidetty. Lämmin kiitos kaikille osallistujille! Tapahtuma tulee jälleen ensi vuonaa, 10.3.2021! Siirry tapahtumasivuille tästä.
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020 (Contact Center Day) on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!
Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on jo kymmenen vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.
Kymmenvuotiaan CCD 2020 teemoina ovat Emotional Analytics & Employee Experience. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten kykenemme ymmärtämään sanoista tai nonverbaalisesta viestinnästä asiakkaan sen hetkisen mielialan tai asenteen ja miten tunteita voidaan mitata. Mitkä tekijät tukevat positiivista työntekijäkokemusta ja mitkä vastaavasti nakertavat sitä? Miten tämä näkyy eri henkilöstöryhmissä ja kulttuureissa?
Ohjelma pitää sisällään monta käytännönläheistä puheenvuoroa. Päivä jatkuu puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä. 12.2. Messukeskuksessa vietetäänkin todellista asiakaspalvelun superpäivää, sillä CCD2020 järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen keskittyvän #KOHTAAMISIA20 -tapahtuma kanssa. Tapahtumilla on yhteinen Supertrack-ohjelmasali, johon superpäivän kultakumppanit ovat tuoneet puheenvuoronsa rikastuttamaan päivän antia. Tervetuloa mukaan verkostoitumaan!
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2019:stä sanottua:
- Fiksua käytännönläheistä asiaa, helposti ymmärrettävää ja konkreettista.
- On hienoa, että alalla on oma seminaari ja tärkeää pitää se elävänä jatkossakin
Viime vuonna CCD:ssä keskiössä oli tiedolla johtaminen eli se, miten dataa hyödynnetään asiakaspalvelun kehittämisessä. Lue lisää tapahtumablogista!
Puhujat
CEO Co-founder
Timo Järvinen
NayaDaya Oy
Minna Koskelo
11Helsinki
Yrittäjä näyttelijä
Satu Silvo
---
Service Manager
Amene Arai
Freska
Head of Workflow Management
Aleksi Haatainen
If Vahinkovakuutus Oyj
Koulutuspäällikkö
Samppa Illman
Kotipizza Group
Palvelupäällikkö
Ulla-Maija Junno
Luona Oy
Transformation Lead
Eeva Kiiskinen
Gofore Oyj
Projektipäällikkö
Heidi Kock
Haaga-Helia AMK / SalesLab
Operations Manager
Johanna Koski
Freska Finland Oy
Toimitusjohtaja
Veera Lehtismäki
Soldem
CEO
Sani Leino
Social Company Oy
Founding Partner
Isa Merikallio
ValueScout
Leading strategic business transformation programs
Elisa Nieminen
Fortum Oyj
Tietohallintojohtaja
Janne Reimari
Kotipizza Group
Aleksi Rustholkarhu
Wakaru Oy
Toimitusjohtaja
Mikko Vihanto
Varova Oy