-

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020

CCD 2020 on pidetty. Lämmin kiitos kaikille osallistujille! Tapahtuma tulee jälleen ensi vuonaa, 10.3.2021! Siirry tapahtumasivuille tästä.

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020 (Contact Center Day) on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!

Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on jo kymmenen vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.

Kymmenvuotiaan CCD 2020 teemoina ovat Emotional Analytics Employee Experience. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten kykenemme ymmärtämään sanoista tai nonverbaalisesta viestinnästä asiakkaan sen hetkisen mielialan tai asenteen ja miten tunteita voidaan mitata. Mitkä tekijät tukevat positiivista työntekijäkokemusta ja mitkä vastaavasti nakertavat sitä? Miten tämä näkyy eri henkilöstöryhmissä ja kulttuureissa?

Ohjelma pitää sisällään monta käytännönläheistä puheenvuoroa. Päivä jatkuu puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä. 12.2. Messukeskuksessa vietetäänkin todellista asiakaspalvelun superpäivää, sillä CCD2020 järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen keskittyvän #KOHTAAMISIA20 -tapahtuma kanssa. Tapahtumilla on yhteinen Supertrack-ohjelmasali, johon superpäivän kultakumppanit ovat tuoneet puheenvuoronsa rikastuttamaan päivän antia. Tervetuloa mukaan verkostoitumaan!

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2019:stä sanottua:

  • Fiksua käytännönläheistä asiaa, helposti ymmärrettävää ja konkreettista.
  • On hienoa, että alalla on oma seminaari ja tärkeää pitää se elävänä jatkossakin

Viime vuonna CCD:ssä keskiössä oli tiedolla johtaminen eli se, miten dataa hyödynnetään asiakaspalvelun kehittämisessä. Lue lisää tapahtumablogista!

Puhujat

Timo Järvinen

CEO Co-founder

Timo Järvinen

NayaDaya Oy

Minna Koskelo

Minna Koskelo

11Helsinki

Satu Silvo

Yrittäjä näyttelijä

Satu Silvo

---

Amene Arai

Service Manager

Amene Arai

Freska

Aleksi Haatainen

Head of Workflow Management

Aleksi Haatainen

If Vahinkovakuutus Oyj

Samppa Illman

Koulutuspäällikkö

Samppa Illman

Kotipizza Group

Ulla-Maija Junno

Palvelupäällikkö

Ulla-Maija Junno

Luona Oy

Eeva Kiiskinen

Transformation Lead

Eeva Kiiskinen

Gofore Oyj

Heidi Kock

Projektipäällikkö

Heidi Kock

Haaga-Helia AMK / SalesLab

Johanna Koski

Operations Manager

Johanna Koski

Freska Finland Oy

Veera Lehtismäki

Toimitusjohtaja

Veera Lehtismäki

Soldem

Sani Leino

CEO

Sani Leino

Social Company Oy

Isa Merikallio

Founding Partner

Isa Merikallio

ValueScout

Elisa Nieminen

Business Executive

Elisa Nieminen

Sofigate Oy

Janne Reimari

Tietohallintojohtaja

Janne Reimari

Kotipizza Group

Aleksi Rustholkarhu

Aleksi Rustholkarhu

Wakaru Oy

Mikko Vihanto

Toimitusjohtaja

Mikko Vihanto

Varova Oy

Ohjelma 12.2.2020

CCD 2020 -track
Supertrack
08:00 - 09:00

Ilmoittautuminen ja aamupala

09:00 - 09:15

Tervetuloa tapahtumaan!


Aleksi Rustholkarhu
Wakaru Oy
09:15 - 10:00

Työntekijäkokemus eilen, tänään ja huomenna


Minna Koskelo
11Helsinki
10:00 - 10:15

Kahvia ja verkostoitumista

10:15 - 10:45

Työntekijäkokemuksen anatomia: tunneilmapiirin ja analytiikan yhdistelmä – Case Gofore

Transformation Lead
Eeva Kiiskinen
Gofore Oyj

Provad: Luonan matka asiakaskohtaamisen mittaamisessa – pelosta sitoutumiseen (FI)

Palvelupäällikkö
Ulla-Maija Junno
Luona Oy
10:45 - 11:00

Kahvia ja verkostoitumista

11:00 - 11:30

Kohti parempaa työntekijäkokemusta

Toimitusjohtaja
Mikko Vihanto
Varova Oy

Puzzel: Joustava resurssisuunnittelu ja työvirtojen hallinta osana hyvää työntekijäkokemusta - Case If Vahinkovakuutus (FI)

Head of Workflow Management
Aleksi Haatainen
If Vahinkovakuutus Oyj
11:30 - 12:00

Tunnetekoälystä ja biometriikasta apu digikanavien asiakaskokemuksen kehittämiseen

Projektipäällikkö
Heidi Kock
Haaga-Helia AMK / SalesLab

Zendesk - Case Freska (FI)

Service Manager
Amene Arai
Freska
Operations Manager
Johanna Koski
Freska Finland Oy
12:00 - 13:00

Aika nauttia maittavaa lounasta ja tuulettaa ajatuksia

13:00 - 13:45

Miten rakennetaan tunneälykäs ja empaattinen yritys, brandi ja organisaatio?

CEO Co-founder
Timo Järvinen
NayaDaya Oy

Freshworks: Viiden tähden työntekijäkokemuksen askelmerkit (FI)

CEO
Sani Leino
Social Company Oy
13:45 - 14:00

Kahvia ja verkostoitumista

14:00 - 14:30

Yhteistyöstä yritysten ja yksilöiden menestystekijä

Toimitusjohtaja
Veera Lehtismäki
Soldem

Sofigate: 3 tarinaa asiakaspolulla onnistumisesta (FI)

Business Executive
Elisa Nieminen
Sofigate Oy
14:30 - 15:00

Tunnevoimalla voittoon - tunteiden johtaminen digitalisoituvissa kohtaamisissa (FI)

Founding Partner
Isa Merikallio
ValueScout

Callwaves: Teknologialla boostia ihmiskohtaamiseen - Case Kotipizza (FI)

Tietohallintojohtaja
Janne Reimari
Kotipizza Group
Koulutuspäällikkö
Samppa Illman
Kotipizza Group
15:00 - 15:15

Kahvia ja verkostoitumista

15:15 - 16:00

Ihmiseltä ihmiselle - vuorovaikutuksen voima työelämässä

Yrittäjä näyttelijä
Satu Silvo
---
16:00 - 16:15

Päivän yhteenveto

16:15 - 19:00

Iltatilaisuus: viiniä ja verkostoitumista

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Kulta

Provad
Call Waves Solutions Finland
Freshworks
Sofigate Oy
Zendesk
Puzzel Oy

Hopea

Giosg.com
Calabrio
Capricode Systems
Pepron Oy
Genesys Telecommunications, Laboratories AB
Moment Digital Oy
Front AI Oy

Pronssi

QualityDesk Oy
MOST Digital Oy
VibeVision Oy
Lead Desk
Prakto Oy
White Hat

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
00520 Helsinki

Aloita navigointi