Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille.
”Osa esityksistä oli niin mielenkiintoisia, että olisi kuullut mielellään lisää!”
”Erittäin onnistuneet keynote-puhujat! Muutenkin ajankohtaiset esitykset ja monia ajatuksia nousi esiin, joilla parantaa/kehittää oman deskin toimintaa.”
CCD 2018 (Contact Center Day 2018) -tapahtuman teemana on asiakaspalvelun automatisointi ihmisiä unohtamatta. Ohjelman puheenvuorot tulevat vuonna 2018 pitämään sisällään joukon tuoreita ajankohtaisia esityksiä asiakaspalveluroboteista, asiakaspalvelun ohjelmistorobotiikasta, itsepalvelusta ja asiakaspalvelun monikanavaisuudesta.
Ohjelmassa mukana mm.:
Päivän aloittaa ykkösketjun puhuja Mikko Babitzin (Customer Service Lead, Telia). Asko Mustonen (Head of Robotics, If) tulee puhumaan kokemuksia asiakaspalvelurobotti Emmasta ja asiakaspalvelun automatisoinnista ja Juha Sallinen (CEO, GDPR Tech) kertoo, mitä toukokuussa 2018 voimaan tuleva EU:n tietosuoja-asetus GDPR tarkoittaa konkreettisesti asiakaspalvelulle. Pia Pursiainen (Chief Experience Officer, Moment Group) avaa puheenvuorossaan mm. kuinka robotiikalla sujuvampaa asiakaspalvelua.
Tapahtumapäivän päätteeksi saavat puheenvuoron MTV:n Sini Suutari (Head of Customer Care) ja Rosa Rosenlund (Customer Care Manager), heiltä kuulemme parhaat opit C Moren asiakaspalvelun ensimmäiseltä vuodelta. C More on MTV:n helmikuussa 2017 lanseeraama suoratoistopalvelu, sen asiakaspalvelua on alusta asti lähdetty rakentamaan digimaailmaan sopivaksi. Päivää jatketaan puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä.
Tule rakentamaan asiakaspalvelustasi toimiva joukkue ja verkostoitumaan yhdessä kollegoiden ja kumppaneiden kanssa!
Samaan aikaan samassa paikassa myös #KOHTAAMISIA18, katso lippupaketeista mahdollisuudet hyödyntää molemmat tapahtumat!
Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.