-

Aspa Festarit 2021

- Joka päivä asiaa asiakaspalvelusta ja -kokemuksesta!

Aspa Festareilla luomme katseen voittavaan asiakaspalvelukulttuuriin, sen syntymiseen sekä merkitykseen asiakaskokemukselle. Asiakaskokemuksen johtaminen on kaikessa yksinkertaisuudessaan ihmiskokemuksen johtamista ja lisäarvon tuottamista asiakkaalle. Päivittäiset kohtaamiset tapahtuvat ihmiseltä ihmiselle – tiskin molemmin puolin. Pääsemme kiinni siihen, mistä asiakaskokemus muodostuu ja mihin asioihin siinä kannattaa keskittyä sekä miksi se on ylipäätään tärkeää.

Vahvistamme näkemystä asiakasarvon tuottamisesta tutustumalla Experience Level Agreementiin haastaen nykyistä XLA-ajattelua sekä mittaroinnin itseisarvoa kokemusperäisen palvelutuotannon ohjaavana tekijänä.

Saamme keinoja innostua ja innostaa ihmisiä ympärillämme sekä tunnistamme positiivisia vaikutuksia motivaatioon, työn imuun, asiakaskokemukseen ja tuottavuuteen.

Tutustumme myös tulevaisuuden tiedolla johtamiseen, jossa yhdistyvät tulevaisuusajattelu ja ennakointi. Toimintaympäristön jatkuvassa ja kiihtyvässä muutoksessa pystymme kehittämään muutoskyvykkyyttämme. Saamme vinkkejä, miten tutkia ja tehdä tulevaisuutta tietoa hyödyntäen.

Satsaa asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen – lähde viettämään ammattilaisten festareita!


Tapahtuma on suunnattu asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen parissa töitä tekeville sekä näistä teemoista kiinnostuneille aina asiantuntijasta johtoon saakka.

Aspa Festarit ovat innostava, helppo ja vaivaton tapa loihtia ohjelmaa asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Tapahtuma järjestetään etänä 4.-8.10.2021 - järjestäjänä toimii Wave asiakaspalveluverkosto.


Festariohjelma

Lähde mukaan innostavaan viikkoon joko yksin tai yhdessä ja satsaa asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen.
Luvassa on tietoa, innostusta ja huippuja asiantuntijoita sekä mahtavia ryhmäpelejä ammattilaisten kesken.

  • 5 puheenvuoroa viikon aikana klo 9-10 - päivien puheenvuorojen aiheet näet ohjelmasta.
     
  • 5 ryhmäpelihetkeä eri aiheista. Pelit järjestetään ryhmissä Topaasia-hyötypelin muodossa. Ryhmäpeli mahdollistaa laadukkaan dialogin, johon kaikki pääsevät osallistumaan. Pelin aikana muodostetaan yhteinen näkemys ja suunta sekä tarvittaessa toimenpidesuunnitelma.
     

Topaasia -pelit (Teams) - pelisessiot
- Pelisession kesto on 1 tunti
- Tarvitset tietokoneen ja älypuhelimen peliin

Aikataulut ja ilmoittautuminen julkaistaan myöhemmin - pelipaikkoja on rajoitetusti.

Pelien alustavat teemat

- Ma 4.10. uuden ajan johtaminen
- Ti 5.10. tuloksellinen etätyö
- Ke 6.10. työyhteisö
- To 7.10. systeemiäly
- Pe 8.10. asiakaskokemus
 

Festaripassilla ohjelmaa koko viikoksi

Ohjelma toteutetaan virtuaalisesti, eli voit seurata puheenvuoroja omalta työpisteeltä tai etänä itsellesi parhaiten sopivasta lokaatiosta.

Aspa Festarit ovat maksullinen tapahtuma, joka järjestetään samaan aikaan kuin Asiakaspalveluviikko. Festaripassin osto ei edellytä Asiakaspalveluviikkoon osallistumista.

  • Yrityskohtainen UNLIMITED-festaripassi, jolla yrityksestänne voi osallistua kaikki halukkaat joka päivä viikolla järjestettäviin festaripuheenvuoroihin. 
    Normaalihinta 990 €  ja Wave-jäsenenä 690 € + alv. eli jäsenetua 300 euroa.
  • Henkilökohtainen festaripassi, jolla yksi henkilö voi osallistua joka päivä viikolla järjestettäviin festaripuheenvuoroihin. 
    Hinta 190 € + alv.

Hankkiessasi UNLIMITED-festaripassin yrityksellesi, saat kaupan päälle Asiakaspalveluviikon osallistumispaketin, joka sisältää ohjeistusta viikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja Asiakaspalveluviikko-logopaketin.

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin. 

Puhujat

Essi Hätönen

Head of Business, Continous Services

Essi Hätönen

Gofore Oyj

Samuli Ketola

Partneri

Samuli Ketola

White Hat

Jani Listenmaa

CEO, Founder

Jani Listenmaa

Listenmaa Consulting Oy

Teemu Ruohonen

Rojektipäällikkö

Teemu Ruohonen

Rojekto Oy

Irina Tavio

Palvelupäällikkö

Irina Tavio

Vakka-Suomen Puhelin Oy

Ilona Varjonen

Head of Customer Excellence

Ilona Varjonen

Lindström Oy

Petri Väyrynen

Founder

Petri Väyrynen

Wakaru Oy

Ohjelma 4.10.2021

09:00 - 10:00

Asiakaskokemuksen tuottamista vai tuotteistusta? - ajatuksia XLA:sta

Head of Business, Continous Services
Essi Hätönen
Gofore Oyj

Ohjelma 5.10.2021

09:00 - 10:00

’Arvoa joka kohtaamisella’: Kestävää huippuasiakaskokemusta voittavan organisaatiokulttuurin kautta

Head of Customer Excellence
Ilona Varjonen
Lindström Oy
Palvelupäällikkö
Irina Tavio
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Ohjelma 6.10.2021

09:00 - 10:00

Innostu ja innosta

Founder
Petri Väyrynen
Wakaru Oy

Ohjelma 7.10.2021

09:00 - 10:00

Tulevaisuuden tiedolla johtaminen

CEO, Founder
Jani Listenmaa
Listenmaa Consulting Oy
Rojektipäällikkö
Teemu Ruohonen
Rojekto Oy

Ohjelma 8.10.2021

09:00 - 10:00

Asiakaskokemus asiakaspalvelussa - millä asioilla on oikeasti merkitystä

Partneri
Samuli Ketola
White Hat
Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Yhteistyössä

Vakka-Suomen Puhelin Oy
White Hat
Gofore Oyj
Listenmaa Consulting Oy
Rojekto Oy