-

Asiakaspalvelupäivä 2025

Tervetuloa Asiakaspalvelupäivään 11.2.2025 Hotelli Scandic Parkiin, Helsinkiin! 

Asiakaspalvelu on keskellä suurta murrosta. Asiakkaiden odotukset ja vaatimukset muuttuvat nopeammin kuin koskaan, ja asiakaspalvelun ammattilaisilta vaaditaan kykyä sopeutua, uudistua ja hallita monimutkaisia asiakastilanteita entistä proaktiivisemmin. Samalla asiakaspalvelu on muuttumassa yhä monipaikkaisemmaksi – työskentely voi tapahtua mistä tahansa ja joustavat palvelumallit ovat tulleet jäädäkseen. Teknologian ja tekoälyn tuomat mahdollisuudet mullistavat asiakaspalvelua, ja yritykset voivat hyödyntää näitä työkaluja parantaakseen asiakaskokemusta ja palveluprosessien tehokkuutta. 

Asiakasymmärrys on noussut keskeiseksi kilpailutekijäksi, sillä asiakkaat odottavat, että heidän toiveensa, tapansa ja asiointityylinsä tunnetaan ja huomioidaan. Enää ei riitä pelkästään ylivoimainen ratkaisu – voittajayritykset erottuvat parhaalla asiakastuntemuksella ja kyvyllä jättää positiivinen tunnejälki jokaisessa asiakaskohtaamisessa. Tämä vaatii asiakaspalvelulta uudenlaista ajattelua ja entistä laajempaa osaamista. 

Asiakaspalvelupäivä 2025 tarjoaa kattauksen ajankohtaisia teemoja, joita käsitellään kahden inspiroivan keynote-puheenvuoron sekä useiden asiantuntijaesitysten kautta. Päivän aikana kuulet konkreettisia esimerkkejä siitä, miten yritykset ovat onnistuneesti sopeutuneet muutoksiin ja ottaneet käyttöön uusia toimintamalleja, jotka vastaavat asiakaspalvelun modernin toimintaympäristön vaatimuksiin. 

Tapahtuma on suunnattu yritysjohtajille, asiakaspalvelupäälliköille, asiakaspalvelukehittäjille sekä kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelua ja liiketoimintaa.

 

Päivän aikana käsitellään muun muassa näitä teemoja:

  • Asiakasymmärrys: Kuinka hyödyntää asiakasdataa ja tuntea asiakkaan toiveet, tavat ja asiointityylit entistä paremmin? 

  • Asiakaspalvelun osaamisprofiilin muutokset: Millaista osaamista ja työtapoja tarvitaan asiakaspalvelussa, kun proaktiivisuus ja kyky tuottaa merkityksellisiä asiakaskokemuksia korostuvat?

  • Monipaikkainen työ ja uudet palvelumallit: Kuinka luoda asiakaspalvelulle tehokas toimintamalli, joka huomioi monipaikkaisuuden ja joustavuuden? 

  • Tekoäly ja teknologian mahdollisuudet asiakaspalvelussa: Miten uudet teknologiat ja tekoäly voivat auttaa asiakaspalvelua siirtymään reaktiivisesta proaktiiviseen toimintamalliin? 

  • Asiakaskokemus kilpailuetuna: Parhaat käytännöt ja esimerkit siitä, kuinka huippuluokan asiakaskokemus rakentaa kilpailuetua ja luo lisäarvoa yritykselle. 

 

Tapahtumassa verkostoidut muiden alan ammattilaisten kanssa, vaihdat kokemuksia ja löydät uusia kumppanuuksia. Päivän aikana kuullaan konkreettisia oppeja ja menestystarinoita, jotka ovat auttaneet yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ja liiketoimintaansa. Lisäksi tapahtumassa palkitaan Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun voittaja. Pääset kuulemaan voittajayksikön inspiroivan tarinan ja oppimaan heidän parhaista käytännöistään sekä saavutuksistaan. 

Tule mukaan inspiroitumaan, oppimaan ja kehittämään omaa osaamistasi asiakaspalvelun huippuammattilaisten kanssa! 

Älä jää paitsi tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta! Varmista paikkasi Asiakaspalvelupäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt!

 

Viime vuoden Asiakaspalvelupäivästä sanottua: 

Tosi mielenkiintoiset esitykset. Näkökulmat olivat hyvät ja monipuoliset ja olitte osanneet hienosti suunnitella päivän. Päivän aloitus oli mukaansatempaava, samoin lopetus ajatuksia herättävä ja hurmaavan erilainen! Tosi kivasti oli taukoja, se on tärkeä asia kun on koko päivän mittainen tapahtuma. Hyvä te!

Päivällä hyvä anti. Kannatti osallistua. Hyviä esityksiä ja esiintyjiä.

 

Onko Asiakaspalvelupäivä sinulle uusi tapahtuma? 

Tutustu täältä edellisen Asiakaspalvelupäivän ohjelmasisältöön:

Asiakaspalvelupäivä 2024


Seuraa meitä LinkedInissä

Seuraamalla Oppia Eventsiä LinkedInissä pysyt ajan tasalla ohjelmapäivityksistä, puhujista ja kampanjoista!

Puhujat

Sami Sallinen

Yritysvalmentaja

Sami Sallinen

Conflict Control

Ilja Aalto

Toimitusjohtaja

Ilja Aalto

Humm

Emilia Linnera

Customer Success Manager

Emilia Linnera

Paytrail

Ristomatti Partanen

Senior Service Designer

Ristomatti Partanen

Elisa Oyj

Sirte Pihlaja

Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland

Sirte Pihlaja

Shirute, CXPA Finland

Petra Sippola

KTT johtamisen yliopettaja

Petra Sippola

Satakunnan ammattikorkeakoulu

Ohjelma 11.2.2025

08:00 - 09:00

Ilmoittautuminen ja aamupala

09:00 - 09:10

Tervetulosanat

09:10 - 09:55

Keynote julkaistaan pian

09:55 - 10:15

Tauko

10:15 - 10:45

Kuinka rakentaa asiakaspalvelusta verkkokaupan yksi tärkeimmistä kilpailueduista?

Customer Success Manager
Emilia Linnera
Paytrail
Toimitusjohtaja
Ilja Aalto
Humm

Asiakaspalvelun tulevaisuus: älybotteja, apureita, virtuaaliagentteja ja koneasiakkaita

Senior Service Designer
Ristomatti Partanen
Elisa Oyj
10:45 - 11:00

Tauko

11:00 - 11:30

Puheenvuoro julkaistaan pian

Digitalisaatio ja tekoäly asiakaspalvelussa - uudet osaamisvaatimukset ja työtavat

KTT johtamisen yliopettaja
Petra Sippola
Satakunnan ammattikorkeakoulu
11:30 - 12:30

Lounas

12:30 - 13:00

Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun voittajan puheenvuoro

Digiassarit, koneasiakkaat ja agenttien tekoäly – Miten asiakaspalvelu muuttuu ja miten yritysten tulisi reagoida? (FI)

Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Sirte Pihlaja
Shirute, CXPA Finland
13:00 - 13:15

Tauko

13:15 - 13:45

Puheenvuoro julkaistaan pian

Puheenvuoro julkaistaan pian

13:45 - 14:15

Kahvitauko

14:15 - 14:45

Puheenvuoro julkaistaan pian

Puheenvuoro julkaistaan pian

14:45 - 15:00

Tauko

15:00 - 15:50

Vuorovaikutus- ja neuvottelutaito – avain menestykseen asiakaspalvelussa

Yritysvalmentaja
Sami Sallinen
Conflict Control
15:50 - 16:00

Päivän yhteenveto

16:00 - 17:00

Kuppi kuumaa ja verkostoitumista

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Asiakaspalvelupäivä 2025

790.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.

Kumppanit

Yhteistyössä

Elisa Oyj
QualityDesk Oy
Enreach
Telia  Finland Oyj
Boost.ai
Gapps
Calabrio

Sijainti

Scandic Park

Mannerheimintie 46
00260 Helsinki

Aloita navigointi