Asiakaskokemuspäivä 2024
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista.
Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä esitellä alan uusia innovaatioita ja hyviä käytäntöjä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden verkostoitumiseen, uuden inspiraation hankkimiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.
Päivän puheenvuorot käsittelevät asiakaskokemuksen johtamista, digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstön roolia sen kehittämisessä. Kaksi keynote-esitystä ja useat asiantuntijapuheenvuorot tuovat esiin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä. Tapahtuman päätteeksi järjestämme vapaamuotoisen after work -tilaisuuden glögin merkeissä, jossa on tilaisuus keskustella päivän aiheista. Kumppaniemme ständit tarjoavat mahdollisuuden tutustua heidän palveluihinsa.
Varmista osallistumisesi nyt ja ole mukana ainutlaatuisessa tilaisuudessa, joka yhdistää alan ammattilaiset ja asiantuntijat jakamaan tietoa, kokemuksia ja parhaita käytäntöjä. Älä missaa tilaisuutta kehittää ammattitaitoasi ja laajentaa verkostoasi.
Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua:
“Todella laadukas ja hyvin järjestetty tilaisuus!”
“Pelkäsin ensin, että riittääkö oma keskittyminen kaikkeen mutta hyvin riitti. Oli todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Ja sopivasti rentoutta mukana.”
“Eka kerta mukana, hyviä puheenvuoroja.”
“Tapahtuman järjestelyt erinomaiset ja hienosti oli saatu puhujia laidasta laitaan”
Muista käyttää hashtagia #akp24 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 13.11.2024 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!
Puhujat
Ravintoloitsija / Kokki
Henri Alén
---
CX Inspiraattori & valmentaja
Piia Pärssinen
Eezy Flow
Asiakaskokemusjohtaja
Sanna Aalto
Retta Isännöinti Oy
Global Lead of Customer Service Quality Assurance & Management
Mari Berg
TUI Group
CEO
Samuli Hokkanen
Crasman Oy
Häiriökysynnän ilmiön asiantuntija
Hermanni Hyytiälä
Parempia asioita
Asiakaskokemusjohtaja
Marja Koskimäki
Verohallinto
Toimitusjohtaja, tekn. tri
Sampsa Laine
Data Rangers Oy
Senior Consultant
Jani Leppänen
Kulmia Group Oy
Kaupallinen johtaja
Petri Matero
Moment Digital Oy
Johtaja
Paula Merikko
Opetushallitus
Asiakaskokemuspäällikkö
Katriina Mikkonen
HUS
Senior Consultant
Pauliina Männistö
Kulmia Group Oy
Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Sirte Pihlaja
Shirute, CXPA Finland
Business Director
Johanna Rakemaa
Wakaru Oy
CX Lead
Jenni Reijonen
LähiTapiola Henkiyhtiö
Kehittämispäällikkö
Antti Vuorela
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä
Ohjelma 13.11.2024
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.