-

Asiakaskokemuspäivä 2024

Ostamalla tapahtumalipun/-lippuja, saat huvipuistorannekkeen Lintsille kaupan päälle (arvo 51€)! Rannekkeen saat automaattisesti tilausvahvistuksessa, kun ostat lipun kampanja-aikana (voimassa 31.7.2024 asti). Yksi ranneke/tilaus.

Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista.

Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä esitellä alan uusia innovaatioita ja hyviä käytäntöjä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden verkostoitumiseen, uuden inspiraation hankkimiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.

Ohjelmassa on luvassa puheenvuoroja ja työpajoja, jotka käsittelevät asiakaskokemuksen johtamista, digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstön roolia sen kehittämisessä. Kaksi keynote-esitystä ja useat asiantuntijapuheenvuorot tuovat esiin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä. Tapahtuman päätteeksi järjestämme vapaamuotoisen after work -tilaisuuden glögin merkeissä, jossa on tilaisuus keskustella päivän aiheista. Kumppaniemme ständit tarjoavat mahdollisuuden tutustua heidän palveluihinsa.

Varmista osallistumisesi nyt ja ole mukana ainutlaatuisessa tilaisuudessa, joka yhdistää alan ammattilaiset ja asiantuntijat jakamaan tietoa, kokemuksia ja parhaita käytäntöjä. Älä missaa tilaisuutta kehittää ammattitaitoasi ja laajentaa verkostoasi.

 

Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua: 

“Todella laadukas ja hyvin järjestetty tilaisuus!”

“Pelkäsin ensin, että riittääkö oma keskittyminen kaikkeen mutta hyvin riitti. Oli todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Ja sopivasti rentoutta mukana.”

“Eka kerta mukana, hyviä puheenvuoroja.”

“Tapahtuman järjestelyt erinomaiset ja hienosti oli saatu puhujia laidasta laitaan”

 

Muista käyttää hashtagia #akp24 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 13.11.2024 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!

Puhujat

Henri Alén

Ravintoloitsija / Kokki

Henri Alén

---

Piia Pärssinen

CX Inspiraattori & valmentaja

Piia Pärssinen

Eezy Flow

Samuli Hokkanen

CEO

Samuli Hokkanen

Crasman Oy

Kaisa Ilola

COO, Partner

Kaisa Ilola

Kulmia Group Oy

Marja Koskimäki

Asiakaskokemusjohtaja

Marja Koskimäki

Verohallinto

Jani Leppänen

Senior Consultant

Jani Leppänen

Kulmia Group Oy

Katriina Mikkonen

Asiakaskokemuspäällikkö

Katriina Mikkonen

HUS

Jenni Reijonen

CX Lead

Jenni Reijonen

LähiTapiola Henkiyhtiö

Antti Vuorela

Special Researcher

Antti Vuorela

HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Ohjelma 13.11.2024

08:00 - 09:00

Ilmoittautuminen ja aamupala

09:00 - 09:10

Tervetuloa tapahtumaan

09:10 - 10:00

Tekoälykkäästi inhimillinen asiakaskokemus

CX Inspiraattori & valmentaja
Piia Pärssinen
Eezy Flow
10:00 - 10:15

Tauko

10:15 - 10:45

Asiakaskokemuksen mittaamisesta systemaattiseen tiedolla johtamiseen

Asiakaskokemusjohtaja
Marja Koskimäki
Verohallinto

Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia

CEO
Samuli Hokkanen
Crasman Oy
10:45 - 11:00

Tauko

11:00 - 11:30

Puheenvuoron otsikko julkaistaan pian

Special Researcher
Antti Vuorela
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Puheenvuoro julkaistaan pian

11:30 - 12:30

Lounas

12:30 - 13:00

Kasvua asiakaskokemusta uudistamalla – Asiakkaat transformaation ytimessä LähiTapiola Henkiyhtiössä

CX Lead
Jenni Reijonen
LähiTapiola Henkiyhtiö

Retta Isännöinnin asiakaskokemusmatka

13:00 - 13:15

Tauko

13:15 - 13:45

Ihminen ja AI asiakaspalvelussa

COO, Partner
Kaisa Ilola
Kulmia Group Oy
Senior Consultant
Jani Leppänen
Kulmia Group Oy

Puheenvuoro julkaistaan pian

13:45 - 14:15

Kahvitauko

14:15 - 14:45

Kokemuksesta käytäntöön, tunnelmasta toimintaan – kokemusmuotoilua sairaalassa

Asiakaskokemuspäällikkö
Katriina Mikkonen
HUS

Puheenvuoro julkaistaan pian

14:45 - 15:00

Tauko

15:00 - 15:50

Erinomaisen asiakaskokemuksen resepti

Ravintoloitsija / Kokki
Henri Alén
---
15:50 - 16:00

Päivän yhteenveto

16:00 - 17:00

Verkostoitumista glögin äärellä

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2024

690.00 €
+alv. 24%

Osta heti

EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2024 - 3 PACK

1950.00 €
+alv. 24%

Osta heti

EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2024 - 5 PACK

3175.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.

Kumppanit

Yhteistyössä

Moment Digital Oy

Sijainti

Scandic Park

Mannerheimintie 46
Helsinki

Aloita navigointi