-

Asiakaskokemuspäivä 2024

Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista.

Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä esitellä alan uusia innovaatioita ja hyviä käytäntöjä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden verkostoitumiseen, uuden inspiraation hankkimiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.

Päivän puheenvuorot käsittelevät asiakaskokemuksen johtamista, digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstön roolia sen kehittämisessä. Kaksi keynote-esitystä ja useat asiantuntijapuheenvuorot tuovat esiin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä. Tapahtuman päätteeksi järjestämme vapaamuotoisen after work -tilaisuuden glögin merkeissä, jossa on tilaisuus keskustella päivän aiheista. Kumppaniemme ständit tarjoavat mahdollisuuden tutustua heidän palveluihinsa.

Varmista osallistumisesi nyt ja ole mukana ainutlaatuisessa tilaisuudessa, joka yhdistää alan ammattilaiset ja asiantuntijat jakamaan tietoa, kokemuksia ja parhaita käytäntöjä. Älä missaa tilaisuutta kehittää ammattitaitoasi ja laajentaa verkostoasi.

 

Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua: 

“Todella laadukas ja hyvin järjestetty tilaisuus!”

“Pelkäsin ensin, että riittääkö oma keskittyminen kaikkeen mutta hyvin riitti. Oli todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Ja sopivasti rentoutta mukana.”

“Eka kerta mukana, hyviä puheenvuoroja.”

“Tapahtuman järjestelyt erinomaiset ja hienosti oli saatu puhujia laidasta laitaan”

 

Muista käyttää hashtagia #akp24 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 13.11.2024 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!

Puhujat

Henri Alén

Ravintoloitsija / Kokki

Henri Alén

---

Piia Pärssinen

CX Inspiraattori & valmentaja

Piia Pärssinen

Eezy Flow

Sanna Aalto

Asiakaskokemusjohtaja

Sanna Aalto

Retta Isännöinti Oy

Mari Berg

Global Lead of Customer Service Quality Assurance & Management

Mari Berg

TUI Group

Samuli Hokkanen

CEO

Samuli Hokkanen

Crasman Oy

Hermanni Hyytiälä

Häiriökysynnän ilmiön asiantuntija

Hermanni Hyytiälä

Parempia asioita

Marja Koskimäki

Asiakaskokemusjohtaja

Marja Koskimäki

Verohallinto

Sampsa Laine

Toimitusjohtaja, tekn. tri

Sampsa Laine

Data Rangers Oy

Jani Leppänen

Senior Consultant

Jani Leppänen

Kulmia Group Oy

Petri Matero

Kaupallinen johtaja

Petri Matero

Moment Digital Oy

Paula Merikko

Johtaja

Paula Merikko

Opetushallitus

Katriina Mikkonen

Asiakaskokemuspäällikkö

Katriina Mikkonen

HUS

Pauliina Männistö

Senior Consultant

Pauliina Männistö

Kulmia Group Oy

Sirte Pihlaja

Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland

Sirte Pihlaja

Shirute, CXPA Finland

Johanna Rakemaa

-

Johanna Rakemaa

Wakaru Oy

Jenni Reijonen

CX Lead

Jenni Reijonen

LähiTapiola Henkiyhtiö

Antti Vuorela

Kehittämispäällikkö

Antti Vuorela

HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Ohjelma 13.11.2024

08:00 - 09:00

Ilmoittautuminen ja aamupala

09:00 - 09:10

Tervetuloa tapahtumaan

Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Sirte Pihlaja
Shirute, CXPA Finland
-
Johanna Rakemaa
Wakaru Oy
09:10 - 10:00

Tekoälykkäästi inhimillinen asiakaskokemus

CX Inspiraattori & valmentaja
Piia Pärssinen
Eezy Flow
10:00 - 10:15

Tauko

10:15 - 10:45

Asiakaskokemuksen mittaamisesta systemaattiseen tiedolla johtamiseen

Asiakaskokemusjohtaja
Marja Koskimäki
Verohallinto

Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia

CEO
Samuli Hokkanen
Crasman Oy
10:45 - 11:00

Tauko

11:00 - 11:30

Häiriöitä kysynnässä?

Kaupallinen johtaja
Petri Matero
Moment Digital Oy
Häiriökysynnän ilmiön asiantuntija
Hermanni Hyytiälä
Parempia asioita

Työntekijälähtöinen kehittäminen

Toimitusjohtaja, tekn. tri
Sampsa Laine
Data Rangers Oy
Kehittämispäällikkö
Antti Vuorela
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä
11:30 - 12:30

Lounas

12:30 - 13:00

Kasvua asiakaskokemusta uudistamalla – Asiakkaat transformaation ytimessä LähiTapiola Henkiyhtiössä

CX Lead
Jenni Reijonen
LähiTapiola Henkiyhtiö

TUI:n asiakaspalvelu omatoimimatkalla parempaan asiakaskokemukseen

Global Lead of Customer Service Quality Assurance & Management
Mari Berg
TUI Group
13:00 - 13:15

Tauko

13:15 - 13:45

Asiakaspalvelun rooli brändin rakentajana

Senior Consultant
Jani Leppänen
Kulmia Group Oy
Senior Consultant
Pauliina Männistö
Kulmia Group Oy

Asiakaskokemuksen kehittämisen matka Retta Isännöinnissä

Asiakaskokemusjohtaja
Sanna Aalto
Retta Isännöinti Oy
13:45 - 14:15

Kahvitauko

14:15 - 14:45

Kokemuksesta käytäntöön, tunnelmasta toimintaan – kokemusmuotoilua sairaalassa

Asiakaskokemuspäällikkö
Katriina Mikkonen
HUS

Asiakaskokemuksen kehittäminen sujuvan viranomaisasioinnin perustana

Johtaja
Paula Merikko
Opetushallitus
14:45 - 15:00

Tauko

15:00 - 15:50

Asiakaskokemuksen taikominen ravintolassa

Ravintoloitsija / Kokki
Henri Alén
---
15:50 - 16:00

Päivän yhteenveto

16:00 - 17:00

Verkostoitumista glögin äärellä

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Yhteistyössä

Moment Digital Oy
Calabrio
Puzzel Oy
Enreach

Sijainti

Scandic Park

Mannerheimintie 46
Helsinki

Aloita navigointi