Asiakaskokemuspäivä 2023
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivään 28.11. Pikku-Finlandiaan Helsingissä! Tämä yhden päivän supertapahtuma yhdistää aikaisemmat #Kohtaamisia- ja Yhteys-tapahtumat, tarjoten entistä inspiroivamman kokonaisuuden.
Tapahtumassa käsitellään muun muassa asiakaskokemuksen mittaamista ja analysointia, asiakaslähtöistä palvelumuotoilua, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä, henkilöstön roolia asiakaskokemuksen parantamisessa, asiakaskokemuksen johtamista ja strategiaa sekä asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan yhdistämistä. Tapahtuma sopii erinomaisesti yritysjohtajille, markkinointi- ja asiakaspalveluammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Kattava ohjelma sisältää kaksi keynote-puheenvuoroa ja 15 asiantuntijaesitystä, joiden aiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen ja strategia, tunnekokemuksen mittaaminen ja asiakaslupausten lunastaminen.
Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota osallistujille konkreettisia työkaluja ja menetelmiä asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä tuoda esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita. Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien näkökulmien saamiseen ja oman toiminnan kehittämiseen. Saat käytännön oppeja ja kuulet kehityskohteista, jotka ovat auttaneet menestyviä yrityksiä parantamaan asiakaskokemustaan.
Älä missaa tätä ainutlaatuista tilaisuutta verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa ja oppia asiantuntijoilta!
Varmista paikkasi Asiakaskokemuspäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt. Myynnissä on myös combo-lippupaketti, jolla saat liput Asiakaskokemuspäivään ja 13.2.2024 järjestettävään Asiakaspalvelupäivään edulliseen pakettihintaan!
Nähdään Pikku-Finlandiassa 28.11.2023!
Puhujat

Director and Executive coach
Paula Kilpinen
Henley Business School Finland

Concierge
Jussi Lehtinen
European Concierge Service Oy

CEO & Co-Founder
Jari Annala
Front AI Oy

Director, Services
Jussi Eskelinen
Verkkokauppa.com Oyj

Competence Lead
Oskari Heiskanen
Pohjola Vakuutus Oy

Operatiivinen johtaja
Niina Häkkinen
Linnanmäen Huvipuisto

CEO
Jari Järvinen
Jkaksi Oy

Asiakaskokemuksen asiantuntija ja valmentaja
Minna Linna
Attendo Oy

Asiakkuusjohtaja
Harriet Mallenius
Maahanmuuttovirasto

COO
Ville Mikkonen
QualityDesk

Founder, CEO
Jaakko Männistö
Feedbackly

Head of CX and Insight
Harri Nieminen
Stockmann

Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Sirte Pihlaja
Shirute, CXPA Finland

Liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Sales Executive
Matti Pylväs
Edita Prima

Director Customer Insights
Johanna Sinkkonen
Elisa Oyj

Development Manager
Tia Suopanki
Neste Oyj

CEO
Sakari Taitonen
QualityDesk

Palvelupäällikkö
Irina Tavio
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi

Business Manager
Petri Torp
Advania Finland Oy

Perustaja / Liiketoimintamuotoilija / Palvelumuotoilija
Veikko Törrönen
KREAPAL DESIGN Oy

Founder
Petri Väyrynen
Wakaru Oy