Asiakaskokemuspäivä 2023
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivään 28.11. Pikku-Finlandiaan Helsingissä! Tämä yhden päivän supertapahtuma yhdistää aikaisemmat #Kohtaamisia- ja Yhteys-tapahtumat, tarjoten entistä inspiroivamman kokonaisuuden.
Tapahtumassa käsitellään muun muassa asiakaskokemuksen mittaamista ja analysointia, asiakaslähtöistä palvelumuotoilua, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä, henkilöstön roolia asiakaskokemuksen parantamisessa, asiakaskokemuksen johtamista ja strategiaa sekä asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan yhdistämistä. Tapahtuma sopii erinomaisesti yritysjohtajille, markkinointi- ja asiakaspalveluammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Kattava ohjelma sisältää kaksi keynote-puheenvuoroa ja 15 asiantuntijaesitystä, joiden aiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen ja strategia, tunnekokemuksen mittaaminen ja asiakaslupausten lunastaminen.
Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota osallistujille konkreettisia työkaluja ja menetelmiä asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä tuoda esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita. Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien näkökulmien saamiseen ja oman toiminnan kehittämiseen. Saat käytännön oppeja ja kuulet kehityskohteista, jotka ovat auttaneet menestyviä yrityksiä parantamaan asiakaskokemustaan.
Älä missaa tätä ainutlaatuista tilaisuutta verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa ja oppia asiantuntijoilta!
Varmista paikkasi Asiakaskokemuspäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt. Tarkempia ohjelmatietoja julkaistaan myöhemmin, joten pysy kuulolla. Nähdään Pikku-Finlandiassa 28.11.2023!
Puhujat

Director and Executive coach
Paula Kilpinen
Henley Business School Finland

Concierge
Jussi Lehtinen
European Concierge Service Oy

CEO & Co-Founder
Jari Annala
Front AI Oy

Operatiivinen johtaja
Niina Häkkinen
Linnanmäen Huvipuisto

CEO
Jari Järvinen
Jkaksi Oy

Asiakaskokemuksen asiantuntija ja valmentaja
Minna Linna
Attendo Oy

Asiakkuusjohtaja
Harriet Mallenius
Maahanmuuttovirasto

COO
Ville Mikkonen
QualityDesk

Founder, CEO
Jaakko Männistö
Feedbackly

Head of CX and Insight
Harri Nieminen
Stockmann

liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Sales Executive
Matti Pylväs
Edita Prima

Director, Customer Insights
Johanna Sinkkonen
Elisa Oyj

Development Manager
Tia Suopanki
Neste Oyj

CEO
Sakari Taitonen
QualityDesk

Palvelupäällikkö
Irina Tavio
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Perustaja / Liiketoimintamuotoilija / Palvelumuotoilija
Veikko Törrönen
KREAPAL DESIGN Oy

Founder
Petri Väyrynen
Wakaru Oy
Ohjelma 28.11.2023
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.