Asiakaskokemuspäivä 2023
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivään 28.11. Pikku-Finlandiaan Helsingissä! Tämä yhden päivän supertapahtuma yhdistää aikaisemmat #Kohtaamisia- ja Yhteys-tapahtumat, tarjoten entistä inspiroivamman kokonaisuuden.
Tapahtumassa käsitellään muun muassa asiakaskokemuksen mittaamista ja analysointia, asiakaslähtöistä palvelumuotoilua, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä, henkilöstön roolia asiakaskokemuksen parantamisessa, asiakaskokemuksen johtamista ja strategiaa sekä asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan yhdistämistä. Tapahtuma sopii erinomaisesti yritysjohtajille, markkinointi- ja asiakaspalveluammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Kattava ohjelma sisältää kaksi keynote-puheenvuoroa ja 15 asiantuntijaesitystä, joiden aiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen ja strategia, tunnekokemuksen mittaaminen ja asiakaslupausten lunastaminen.
Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota osallistujille konkreettisia työkaluja ja menetelmiä asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä tuoda esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita. Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien näkökulmien saamiseen ja oman toiminnan kehittämiseen. Saat käytännön oppeja ja kuulet kehityskohteista, jotka ovat auttaneet menestyviä yrityksiä parantamaan asiakaskokemustaan.
Älä missaa tätä ainutlaatuista tilaisuutta verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa ja oppia asiantuntijoilta!
Varmista paikkasi Asiakaskokemuspäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt. Myynnissä on myös combo-lippupaketti, jolla saat liput Asiakaskokemuspäivään ja 13.2.2024 järjestettävään Asiakaspalvelupäivään edulliseen pakettihintaan!
Nähdään Pikku-Finlandiassa 28.11.2023!
Puhujat
Director and Executive coach
Paula Kilpinen
Henley Business School Finland
Concierge
Jussi Lehtinen
European Concierge Service Oy
CEO & Co-Founder
Jari Annala
Front AI Oy
Director, Services
Jussi Eskelinen
Verkkokauppa.com Oyj
Competence Lead
Oskari Heiskanen
Pohjola Vakuutus Oy
Operatiivinen johtaja
Niina Häkkinen
Linnanmäen Huvipuisto
CEO
Jari Järvinen
Jkaksi Oy
Asiakaskokemuksen asiantuntija ja valmentaja
Minna Linna
Attendo Oy
Asiakkuusjohtaja
Harriet Mallenius
Maahanmuuttovirasto
COO
Ville Mikkonen
QualityDesk
Founder, CEO
Jaakko Männistö
Feedbackly
Head of CX and Insight
Harri Nieminen
Stockmann
Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Sirte Pihlaja
Shirute, CXPA Finland
liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Sales Executive
Matti Pylväs
Edita Prima
Director Customer Insights
Johanna Sinkkonen
Elisa Oyj
Development Manager
Tia Suopanki
Neste Oyj
CEO
Sakari Taitonen
QualityDesk
palvelujohtaja
Irina Tavio
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Business Manager
Petri Torp
Advania Finland Oy
Perustaja / Liiketoimintamuotoilija / Palvelumuotoilija
Veikko Törrönen
KREAPAL DESIGN Oy
HPJ
Petri Väyrynen
Wakaru Oy