Ole hyvä puhelimessa - Asiakaspalvelukoulutus helpdesk, service desk ja contact centereiden työntekijöille

Kesto: 0.5 pv
Kurssin hinnoittelu

Tuotekuvaus

Kohderyhmä 

Puhelinpalvelukoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Koulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille: helpdeskien ja service deskien työntekijöille, assistenteille sekä sinulle, joka käytät puhelinta päivittäin työssäsi.

Sisältö 

Erotu eduksesi ja kehitä puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua. Tämän innostavan ja osallistavan koulutuspäivän aikana oivallat, opit ja kehityt!

Koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin puhelinpalvelutilanteisiin. Kurssilla opit toimintatavat, joiden avulla luot positiivisen kuvan yrityksestäsi puhelimessa. 

Koulutuksen sisältö:

  • Puhelun eri vaiheet
  • Puhelu mielikuvan luojana
  • Puhelinkommunikoijatyypit
  • Vuorovaikutustaidot puhelimessa: äänen ja sanojen merkitys
  • Mukautuminen, joustaminen ja johtaminen
  • Haasteellisia tilanteita puhelimessa
  • Oman mielen hallinta ja kehittyminen

Koulutuksen jälkeen tiedät:

  • Miten puhelimeen kannattaa vastata
  • Minkälainen on oma tyylisi puhelimessa
  • Miten tunnistat erilaiset soittajatyypit
  • Miten ohjaat tilannetta haluttuun suuntaan
  • Miten toimia puheliaan henkilön kanssa
  • Kuinka käsitellä tunnepurkauksia ja hankalia henkilöitä
  • Miten reagoida rakentavasti valituksiin

Puhelinpalvelukoulutus on käytännönläheinen ja osallistava, osallistujat saavat koulutuksen aikana kouluttajalta konkreettisia ohjeita puhelinpalvelutyönsä kehittämiseksi.



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!