Asiakaspalvelu - Palvele paremmin puhelimessa

Julkaisija: Prakto Oy
Tyyppi: eLearning | Kesto: 1.0 tuntia
Palvele paremmin puhelimessa
1.00 Kpl
Asiakaspalvelu - Palvele paremmin puhelimessa eLearning (kesto 1.0 tuntia)
1.00 Kpl
Asiakaspalvelu - Palvele paremmin puhelimessa eLearning (kesto 1.0 tuntia)
79,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Tämän online kurssin tavoitteena on oppia keinoja viestiä, vuorovaikuttaa ja palvella paremmin asiakaskohtaamisissa puhelimessa.

Saat työkaluja asiakkaan kuunteluun, keskustelun ohjaamiseen, haastavien tilanteiden ja reklamaatiopuhelun hoitoon. Hyvän puhelun rakenne ohjaa sinua suunnitelmallisen puhelun läpiviemiseen. Sitä noudattamalla sinun on helpompi onnistua työssäsi, edetä suunnitelmallisesti kohtaamisessa ja etsiä tilanteeseen sopivia ratkaisuja. Kurssi sisältää 16 modulia, jotka voit suorittaa haluamassasi järjestyksessä. Kurssin suorittaminen yhtäjaksoisesti kestää noin 1-2 h opiskelutapasi mukaan. Kurssi sisältää ladattavan yhteenvedon, itsearviointilomakkeen ja oppimispelin!

SISÄLTÖ

  • Näin navigoit verkkokoulussa
  • Orientaatio asiakaspalvelukohtaamisiin
  • Laadukas asiakaskohtaaminen
  • Pidä huolta äänestäsi!
  • Hyvä puhelinääni
  • Myönteiset sanat tuottavat myönteisiä mielikuvia
  • Puhelun rakenne aloituksesta lopetukseen
  • Kartoitus - mistä puhelussa on kysymys?
  • Ratkaisu ja sen esittäminen
  • Kertaus ja lopetus -vaiheet
  • Erilaiset asiakkaat - toimintatyylejä joka lähtöön
  • 12 perusneuvoa puhelintyöskentelyyn
  • Minätietoisuus ja haastavat asiakkaat
  • Tunteet ohjaavat toimintaamme
  • Haastava asiakas puhelimessa
  • Puhelinpalvelutyössä jaksaminen ja kehittyminen

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!